/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Point til strarup
Fra : Rellom
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 24-07-02 17:15

Angående følgende spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/5190

Meyse mener, du skulle have haft de point, som hun gav mig - så dem får du her. Bare skriv et eller andet som svar, så er den hjemme.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 24-07-02 19:08

er din icq åben strarup ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-02 21:24

Altså Zonker, her tror jeg, der er kommet et svar fra Strarup - og så er det bare dig, din bøvert!

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-02 21:50

Hej Rellom,

øh... tja... øbber bøv... det havde du nu ikke behøvet så vidt jeg ka' se mener Mayse ikke at jeg specifikt sku' ha' noget...
og du ku' ha' sparet de 200 point og købt indlæg... eller selv brugt dem på et indlæg... i stedet for at de ska' "gå til spilde" på denne måde...

men jeg siger da mange tak så...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Rellom

Dato : 24-07-02 22:01

Hej Strarup

Nej, jeg misforstod hende nok lidt. Ifølge sit sidste indlæg mener hun, at vi BEGGE TO skulle have haft point.

Men det har vi jo så også fået nu. -:)

De bedste hilsner
Rellom