/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
slægtsforskning
Fra : jjkandus
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 20-10-04 14:52

jeg har hørt af omveje, at min bestemor skulle være begravet i Haderup kirkegård, men graven er jo forlægst slettet. Mit sprg. går på om man stadig, godt 50 år efter kan finde ud af rigtiheden af disse oplysninger.
Jeg har kun hendes navn Karen Kirstine Nielsen + jeg mener hun døde mellem 1952 til 1954

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-04 17:22

Det fremgår af kirkebogen som findes på tilhørende landsarkiv eller hos præsten i sognet.
Da det er mere end 10 år siden hun døde må du gerne se i omtalte bog.
Desuden findes der en krikegårdsbog med alle gravsteder noterede. Denne findes hos graveren.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-04 17:26

Også sløjfede gravsteder ser du i kirkegårdsbogen.

Godkendelse af svar
Fra : jjkandus

Dato : 21-10-04 17:29

Tak for svaret Teil.