/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu virkelig??
Fra : memuel
Vist : 286 gange
37 point
Dato : 20-10-04 09:49

Jeg så lige at der var 248 brugere nu har kl: 9.39 for ca 15 min siden var der 185, så er det jeg gerne vil vide:

Hvormange er lige kommet på arbejde??????

Memuel

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-10-04 09:56

222 brugere nu kl 9.48 ifølge mit ur.
Tvivler på, at online counteren viser rigtigt, og ved at kandu's ur går for hurtigt.

Jeg er ikke på arbejde, eller dvs det er jeg vel... er nemlig hjemmegående husmoder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-04 10:11

Jeg er lige mødt

Til gengæld tror jeg ikke de 203 brugere online der vises på nuværende tidspunkt er et udtryk for det faktiske antal mennesker der er logget på. Jeg tror det er et udtryk for antal 'processer' logget på systemet. Nok mindst 10 af disse er systemets egne. Hvis en bruger har f.eks. 3 kandu.dk vinduer åbne (..det har jeg ofte) vil det vises som 3 brugere online.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 47 point
Dato : 20-10-04 10:14

Chefen er syg og jeg har intet at lave idag, så der bliver masser af tid til kandu.dk og Civ III

..iøvrigt er der ingen der blander sig i hvad programmørene og IT-instruktørerne laver her på stedet. Dette giver en god stemning på vores arbejdsplads, så vi virkelig får noget fra hånden, når det gælder

http://www.nethulen.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-04 11:07

383 online 10:58....................................de fleste er mine egne profiler.

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 24-10-04 18:48

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:06

245 -> Takker af

</MOLOKYLE>