/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til Bentjuul
Fra : pallenoc
Vist : 295 gange
200 point
Dato : 20-10-04 07:10

Lige en lille "erkendtlighed" for dine kommentarer og gode råd i mine tråde om virus og spyware på min PC.

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-04 16:34

Hej Palle
Tak for det, men det havde du ikke behøvet. Vi prøver jo at hjælpe hinanden så godt vi kan. Men har du fået ram på det sidste i din computer ?
Jeg kører fast med SpywareGuard, SpywareBlaster, AD-Aware AVG-antivirus og Zonealarm som firewall.
Alle disse programmer er gratis og 7-9-13, så har jeg ikke haft skidt på computeren, siden disse programmer blev lagt ind. Samtidig bruger jeg ind imellem en reg.cleaner til at at fjerne overflødigt i registreringsdatabase f.eks. http://www.tweaknow.com/download.html som kan downloades i en free version til privat brug.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 21-10-04 07:06

Tak for svaret bentjuul. Det er dejligt med alle de gode kommentarer jeg har fået i mine tråde omkring mine problemer med virus, spyware og andet utøj på min PC...ikke mindst fra dig Bent! Jeg prøver at installere disse ting du har beskrevet. Som du sikkert har observeret er jeg ikke så "hardcore" (endnu) til hvad der foregår inde i selve maskinen, men koncentrerer mig mere om at lære at "styre" den .

Vi snakkes ved hen ad vejen i andre tråde

Mvh
Palle

PS: Undskyld jeg først svarer nu men jeg har først fået dit svar (og alle de andre fra KANDU) her til morgen