/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan Duelort
Fra : syllemus
Vist : 824 gange
1 point
Dato : 19-10-04 23:11

Hvad fanden er der galt med kandu ligefor øjeblikket!!!???
Man venter utrolig lang tid på at komme igennem- det er lige til at få dårlige nerver af!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-10-04 23:42

Ja hvis du ikke har oplevet det før, kan du ikke have været her så længe.
Det er desværre et tilbagevendende problem, selv om det er længe siden det har været så slemt i så lang tid.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-04 23:49

Håber da ikke at du har fået dårlige nerver.
Det er et tilbagevendende problem.
Det har kørt meget dårligt i dag, men lige nu er det ok.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 20-10-04 00:08

Kandu har det ligesom en gammel udslidt bilmotor. Nogle dage/min. går det godt, andre går det slet ikke.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-04 10:29

Kandu.dk er som havet. Nogen gange går bølgerne højt, andre gange er det havblik ...og nogen gange : Det Døde Hav

...helt stabilt har det sgu aldrig været

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-10-04 10:53

Molokyle har ret - og så kan jeg tilføje: Det er gratis og det er frivilligt,at tage en tur på Kandu. Nogler kalder et glas der er fyldt halv for halvtomt. Ander kalder det for halvfyldt, så er man optimist, så kommer man altid igennem, det er kun et spørgsmål om tid. Er man pessemist, så har man nok nogle andre problemer iøvrigt med at gomme igennem hele dagen.