/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Andre Adobe programmer
Fra : helge.t
Vist : 483 gange
25 point
Dato : 19-10-04 21:03

Så vidt jeg kan se, er der ikke en gruppe for Illustrator og InDesign. Kan der oprettes sådanne, eller Photoshop kunne måske omdøbes til Adobe.

Mvh
Helge

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 35 point
Dato : 19-10-04 21:29

Ja det var faktisk en god idé, Helge som jeg gerne støtter. Premiere, Go-Live, Pagemaker o.a. kunne også godt være repræsenteret for den sags skyld.

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-04 21:54

Du kan så længe ingen har svaret på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/51889 slette det, og du får dine point retur. Jeg tror at fejlen er sket, da kandu ikke kører optimalt i dag.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-04 22:11

Ja, det nåede du så ikke, der er blevet svaret på dit andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-10-04 09:43

Rigtig god Idé!

Ammitz

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 20-10-04 11:59

Jeg må absolut tilslutte mig det gode forslag.
Det kunne osse være fedt med noget til Director.

Mette

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 26-10-04 23:54

ja. total fed idé. det vil jeg os støtte.
rart med et sted hvorman kan spørge om hjælp

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : helge.t

Dato : 04-11-04 23:03

Tak for jeres tilkendegivelse.
Det er svært at give point her, men jeg giver dem til pallenoc, da det simpelthen var det første svar.

Mvh
HelgeT

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-11-04 06:52

Ja TAK for din accept HelgeT. Der er i hvert fald bred enighed omkring dit forslag, så mon ikke KANDU's "ledelse/administration" følger op på din tråd hvis du videregiver den til dem.

På "genhør" i en af de nye ADOBE-katagorier!

Mvh
Palle