/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Virusnavn: Backdoor.Agent.B
Fra : pallenoc
Vist : 348 gange
400 point
Dato : 19-10-04 19:50

Jeg kan IKKE fjerne den meddelelse NORTON AV kommer frem med på min PC/skrivebord og som jeg ikke kan klikke væk når jeg prøver på dette????:

Norton Antivirus har fundet en virus på computeren.

Objektnavn: C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSBLJL.DLL

Virusnavn: Backdoor.Agent.B

Valgte handling: Kan ikke reparere denne fil

Jeg er GRUNDIG træt af denne MØJ-Virus!!!! ....efter mange forsøg på at fjerne den HELT fra computeren.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-10-04 20:21

Palle hvis jeg var dig, med de problemer du har haft, ville jeg gå ind på www.spywarefri.dk/forum og få dem til at hjælpe. De er eksperter og dygtige og du skal bare oprette dig som bruger så får du den helt rigtige hjælp, sluttelig er det helt gratis.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-04 20:32

Start op i fejlsikker tilstand (tryk F8 under opstart lige efter bios indlæsning) Og kør Norton ffra fejlsikkersikker tilstand!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-10-04 20:59

tedd:
det har jeg prøvet...desværre uden held!
bent juul:
Ja, det er måske det bedste...jeg har snart forsøgt ALT for at komme af med denne. Jeg har den mistænkt for at jeg gang på gang bliver ramt af de andre "skavanker"???
Men jeg tror jeg prøver dit råd, Bent....jeg har heller ikke "glemt" dine andre råd og fif i mine andre tråde

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-04 21:13

Jeg ville prøve at køre Stinger i fejlsikret tilstand
http://vil.nai.com/vil/stinger/

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 400 point
Dato : 19-10-04 21:54
Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 20-10-04 07:06

Tak for svaret BjarneD og MANGE TUSINDE TAK for din kommentar/link
Jeg tror faktisk jeg har fået den væk fra min PC med din anvisning, Bjarne! Jeg har lige forhøjet pointene og accepteret dit svar da jeg er MEGET GLAD for at jeg ENDELIG har fået gjort kål på denne forbandede virus som har irriteret mig så længe.

TAK til alle i andre også for jeres gode råd og "opmuntrende" kommentarer!

De bedste hilsner
Palle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-10-04 10:35

Det er jo herligt, at der ikke skal mere til at gøre dig glad, Palle.
Jeg tror også, at det vil virke for det værktøj gør jo alle de ting som man kan forestille sig måtte være nødvendigt.
Hilsen
Bjarne