/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock min 3310,billigt!
Fra : missilhead
Vist : 499 gange
8 point
Dato : 24-07-02 15:05

hej! Er der nogen ,der kan fortælle mig hvordan ,man kan åbne simlåsen,enten ved hjælp af koder? Eller henvise til en forhandler som handler med unlockkabler,samt en adresse,hvor der er brugervenligt unlocksoftware.på forhånd tak.

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 24-07-02 15:10

100 kr på www.mobil-unlock.dk
Jeg mener det er med garanti, selv om det ikke umiddelbart står på forsiden. Ellers kan du spørge fyren.
Investering i kabler kan højst sandsynligt ikke gøres for under 100 kr. Dertil kommer at du skal finde noget software der rent faktisk virker og ikke futter telefonen af. Og der er jo altid muligheden for at man gør et eller andet forkert, så det alligvel futter af. Og så står man med et kabel til +100 kr., samt en telefon du kan smide i affaldsskakten.

Vh Janus

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 24-07-02 16:33

Hvis din "stavnsbåndstid" er udløbet, kan din udbyder give dig koden. Det fik jeg hos debitel.
Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : miller4

Dato : 24-07-02 21:46

Vi kan fjerne simlåsen på din 3310 billigt. 50 kr. kig forbi www.mujer.subnet.dk

Accepteret svar
Fra : tnnmdk

Modtaget 8 point
Dato : 24-07-02 22:19

hej missilhead.
du kan klik ind www.mobiludsalg.dk der du kan find data kabel til din Nokia 3310.eller ring til mig 28222501 jeg skal nok hjælpe dig.
mvh.tnnmdk

Kommentar
Fra : tnnmdk

Dato : 24-07-02 22:20

hej missilhead.
du kan klik ind www.mobiludsalg.dk der du kan find data kabel til din Nokia 3310.eller ring til mig 28222501 jeg skal nok hjælpe dig.
mvh.tnnmdk

Kommentar
Fra : agenten

Dato : 26-07-02 17:41

Hallo !!!!
Hvis det kun er den ene Tlf du skal have unlocket kan det nok ikke svare sig at købe et kabel ?
Jeg kan unlocke den for dig mail på agenten@c.dk