/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Billigt Warhammer ??
Fra : mastergamer
Vist : 3086 gange
150 point
Dato : 19-10-04 19:13

Hej

jeg er Warhammer-Freak.

Hertil kommer spørgsmålet. "Hvor køber man det billigt ?? "

med venlig hilsen Mastergamer. pft.

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 30-11-04 20:02

Det kommer an på hvad du mener med billigt. Hvis det skal være så du (næsten) for kastet det i nakken skal du nok ty til det alternativ der hedder "brugt." Der kan være større arbejde at fjerne maling (hvis de altså er malet) og der kan være dele der mangler som f.eks. arme eller ben. Men du kan også være heldig at det hele er samlet og grundet så det lige er klar til at blive malet. Hvis du derimod hellere vil have det hele spritnyt kan det være et lidt større arbejde at finde noget der er billigt. Prøv de små hobbybutikker der kan de somme tider have regiment boxe helt ned til 150,-. Ellers kan der forekomme tilbud/udsalg, ophørsudsalg eller en vis antal procents rabat til f.eks. Open by Night.

Kommentar
Fra : Torsten_Aa_N

Dato : 30-11-04 21:09

Hvis du bor i nærheden af Århus vil jeg foreslå dig at tage ind til Dragons Lair, til en af dagens spilledage, som er første og sidste onsdag om måneden hvis jeg ikke tager meget fejl. Mere information kan findes på http://www.dragons-lair.dk/

Her kan du falde i snak med nogle af de ældere og rutinerede warhammer spillere, og spørge ind til og de har eller kender nogen der har en hær de vil af med for få penge. Da det er forbudt at direkte sælge i butikken bør I gå udenfor :P Dette er en billig og fornuftig forhandling for begge parter, og ikke mindst for dig da chancen for at hele hæren er malet acceptabelt pænt er ret stor.

Samtidig kan du supplere med nogle af de nye figurere de har fået i butikken. Jeg opdaterede mig den anden dag med udvalget, og blev positivt overrasket over dværgenes og bretonians nye modeller! Bretonianerne har desuden fået en ny armybook som helt sikkert gør holdet meget sjovere!

Held og lykke med at finde figurene :D
P.S. Der er også Dragons Lair i Odense og vist også i Kbh, men ikke sikker.

Kommentar
Fra : livemaster

Dato : 24-03-05 11:00

hvilken hær og hvad er billigt for dig