/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail - Virker ikke!
Fra : _Smilla_
Vist : 1720 gange
20 point
Dato : 19-10-04 16:38

Er jeg den eneste hvis hotmail ikke virker?
Det er bare for irriterende... Har prøvet at skrive til dem, men det virker heller ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 17:15

Min hotmail har virket i dag og nu...............tester lige.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 17:17

Lige nu fra en hotmail til en anden .................ok

Kommentar
Fra : _Smilla_

Dato : 19-10-04 17:24

virkelig mærkeligt...
Min har ikke virket siden igår.
Er lige nu hjemme hos en veninde for at teste igen og det virker heller ikke.
Værken min eller hendes virker! Det var da underligt....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 17:26

Min hotmail bevæger sig i Herlev området Kbh.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-04 19:16

Jeg har ikke på nuværende tidspunkt problemer med hotmail. Det er sket tidligere, men er gået i orden "af sig selv".
Jeg tror, at en af deres servere er "nede"

Irriterende er det da, hvis man venter en mail.

I må væbne jer med tålmodighed

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 19:22

Ans - du kører også på Herlev-serveren

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 19-10-04 19:34

Min virker heller ik og den har ikke virket i 2 dage....
det værste er jeg bruger den til arbejde og kan ikke lade en s... uden.... ;o(

Håber den meget snart virker igen....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 19:48

Har i prøvet at tilgå hotmail via www.msn.dk www.msn.com

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 19-10-04 19:53

Jeg har prøvet alt..... via messenger, via msn.dk og via msn.com intet virker!
Jeg har prøvet at logge af og på 100 gange i løbet af dagen.... nu gider jeg ikke mere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-04 20:00

Hvis du opretter en www.bluemail.dk kan du måske skrive til dine hotmail kontakter og fortælle dem at de kan bruge denne midlertidigt.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 20-10-04 10:23

Jeg sidder i Tyskland og har lige været inde i min Hotmail uden problemer.

frieda

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 20-10-04 13:31

Nu virker min igen.... langt om længe!

Kommentar
Fra : nybegynder2

Dato : 25-10-04 19:28

Min virker ikke, og har ikke virket i en uge nu. Min yahoo virker heller ikke. Jeg lavede en nødmail, og den kan jeg ikke sende fra, så det er utroligt fedt. Jeg kan dog godt bruge den fra andre computere, men min egen vil ingenting