/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Plakat...
Fra : Dirty_joker
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 19-10-04 15:06

Hej...
Jeg ville hører om det er muligt ligsom man på en trøje kan få en billede af eget valg til at komme over på en plakat.???
Altså i fuld størrelse... Nogle der kender en side hvor det er muligt??? (Hvis man kan dette)
Og kan man gøre det med et billede fra nettet eller kun fra et kamera digitalt eller almindelig film...

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 19-10-04 17:51

prøv i merlin... tror jeg faktisk godt de ka...

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-04 18:02

Du kan godt lave en plakat ud fra et billede. Men du skal ikke regne med at få noget godt resultat fra billeder du finder på nettet...der er taget så mange data ud af disse billeder at det ikke bliver godt (alt for "grynet" og uklart jo mere du forstørrer disse) Det bedste er et digitalt billede. >4 Mpx giver et godt resultat op til 50x70 cm. >5 er godt til 70x100 cm.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 20-10-04 08:52

du kan måske bruge dette program til det.
http://www.postersw.com/
prøv lige at se på nogle af de eks.
der er lavet under gallery

Kommentar
Fra : kakapupu

Dato : 09-11-04 00:04

Du skal bruge en A3 printer og fotopapir til det, men hvis du skal gøre det igennem fotohandler kommer det til at løbe op i ca. 200-300 kr

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-11-04 22:16

Tak for svaret pallenoc.