/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
hvor kan man downlodade film ??
Fra : outdoor
Vist : 333 gange
200 point
Dato : 19-10-04 14:00

Er der nogen der har nogle gode sites hvor man kan downloade gratis film og gerne nye film...

hilsen outdoor

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 19-10-04 14:04

Ja, prøv at søg på google.com med Trailers eller lign. De er både gratis og LOVLIGE!!!

Moltov
p.s. Helt ærligt, hvor dum er man, når man prøver at få noget ulovligt via en offentlig forum????

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 19-10-04 14:12

Moeltov har helt ret i det han skriver under p.s.
men hvorfor dog bruge tiden på at downloade , istedetfor at gå ned og leje dem.
Ellers kan du prøve at se på denne side hvor nemt det kan være-

http://www.digitarian.dk/

p.s. jeg bruger ikke vennekoder

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 19-10-04 14:21

Det er ikke lovligt..... FY SKAMME.....

lej dem istedet som huntermis siger....

Prøv http://www.lejdvdfilm.dk her kan du leje dvd film ned til 2kr og 10øre pr film pr dag. ... Så hvorfor downloade...

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 19-10-04 14:28

Hej Kvolsgaard

Er det ikke det samme som digitarian (Som jeg selv er medlem af) kan dog se, at dit forslag er lidt billigere, men er det godt???

Moltov

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-10-04 14:50

Nu går jeg jo selvfølgelig ud fra at du mener lovlige gratis film - altså fortrinsvis trailere.. En god side til det er www.jurassicpunk.com - her ligger trailerne i god kvalitet og nogle filtyper som kan downloades - og ikke skal streames...
Ellers er der nogle film- og animationsskoler, hvor eleverne lægger deres produktioner ud på nettet til kritik.

/Karl Smart

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 19-10-04 14:52

Hey Moeltov.

Det lyder som det samme...

Ja Jeg syntes det er ok. Har benytte det en del og har aldrig haft problemer med levering.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 19-10-04 20:49

du kan bruge kazaa eller edonkey det skulle være godt og gratis men ulovligt

så det er op til dig

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 19-10-04 22:31

Helt ærligt, kan i ikke bare nøjes med at svarer på hans spørgsmål, istedet for alt den moralprædken, outdoor ved sikkert godt selv det er ulovligt.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 19-10-04 22:36

Helt ærligt, kan i ikke bare nøjes med at svarer på hans spørgsmål, istedet for alt den moralprædken om det er lovligt eller ej. outdoor ved sikkert godt selv det er ulovligt.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 19-10-04 22:37

Helt ærligt, kan i ikke bare nøjes med at svarer på hans spørgsmål, istedet for alt den moralprædken om det er lovligt eller ej. outdoor ved sikkert godt selv det er ulovligt.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-10-04 09:39

Hej qwedsazxc
Er du en af dem der ukritisk bruger KaZaa ukritisk, så skulle du se at få renset din maskine for snavs.
KaZaa og Grokster er et par slemme karle, der slæber en masse snavs ind. - Her er Grokster lidt værre.
Disse to programmer er bygget over den samme software, og har kun farve og navnet til forskel, men ikke værd at samle på.
Edonkey har jeg ikke prøvet, men bruger WinMix som er rimlig fornuftig, men ikke den hurtigste.

Prøv at køre et SPAM program efter at have brugt Kazaa, så vil du se en del snavs.

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 21-10-04 08:24

Helt ærgligt Syllemus!

Hvis en spørger dig, om hvordan du kan røve en bank, fortæller du så at han bare skal bruge et våben, en maske ...????

Det er ikke moralprædiken at gøre. Det er ulovligt, at hente copyrightbeskyttede materialer ned. Punktum. Så er den vel ikke længere!!!

Moeltov

Kommentar
Fra : n00b

Dato : 25-10-04 19:59

Er det lovlige eller ulovlige film du søger! Jeg forstår ikke helt spørgsmålet!
Hvis det er lovlige film, så vil jeg sige der ikke findes mange. Er det ulovlige, så findes der 1000 af steder.