/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
.HTACCESS
Fra : dosdesign
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 19-10-04 01:28

Kan man ikke bruge det der med kode på mapper med .htaccess og .passwd i en pc uden at være på nettet eller kan man andet for ikke at alel herhjemme kan gå ind i min privat mappe ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-10-04 01:40

Hvis du har et flerbrugersystem (alle har deres eget login, og desktop miljø osv...) - så kan du jo "share" dine private mapper således, at kun dit login giver rettigheder til folderen/folderne

mvh Berpox

Kommentar
Fra : dosdesign

Dato : 19-10-04 01:44

Nej det har jeg nemlig ikke og vil helst heller ikke ... så det kan jeg ikke så ... altså have en kode på en mappe jeg har private ting i ?

p.s jeg ved godt spørgsmålet er skrevet i forkert forum !

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-10-04 02:10

Et lignende spørgsmål blev besvaret således forleden:

http://www.kandu.dk/dk/spg/51291

mvh Berpox