/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tv-out geforce3 ti200 128ddr er der noge~
Fra : Christiank
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 24-07-02 13:51

jeg kan ikke få mit geforce3 tvout til at virke , jeg har et s-vhs scart kabel tilsluttet og der er mulighed for at vælge tv i display options, men når jeg vælger dette så sortner min monitor i 15 sek og der sker ikke noget på mit tv det er altså surt når noget man har betalt for ikke funger. er der en der ved hvad jeg skal gøre så vil jeg blive lykkelig på forhånd tak!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-07-02 14:02

Hej Christian,

jeg går ud fra at du har puttet kablet i...

ved du om dit fjernsyn i det hele taget understøtter S-vhs?

har du evt. prøvet med composite?
er dit kort sat til PAL eller NTSC?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Christiank

Dato : 24-07-02 14:42

jep kablet er i, om tvèt understøtter s-vhs det tror jeg. composite hvad er det (jeg er nybegynder). jeg har prøvet med begge dele uden held?

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-07-02 18:53

Prøv evt. at hente programmet tv tool... det skulle sende et ordentiligt signal til dit tv...det virkede for mig...

Accepteret svar
Fra : HIM_PiratWare_com

Modtaget 100 point
Dato : 25-07-02 00:11

tag stikkene ud... sluk computeren sæt stikkende i.. tænd igen.. hjøre klik på skrive bordet vælg enskaber>indstillinger>avanseret>nWien sæt hak i klon

vær sikker på du har denne driver

til win 95/98/me - http://download.nvidia.com/Windows/29.42/29.42_win9x.exe
til XP/200 - http://205.158.109.140/Windows/29.42/29.42_winxp.exe

vil næstyen væde på det virker

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 25-07-02 00:20

nej jeg vil ikke nstyen væde på det virker jeg vil næsten væde på det virker

Kommentar
Fra : HIM_PiratWare_com

Dato : 25-07-02 00:21

nej jeg vil ikke nstyen væde på det virker jeg vil næsten væde på det virker

Kommentar
Fra : tgi4ever

Dato : 07-11-02 20:42

Jeg har også et GeForce 3 Ti200. Jeg kan få billede på fjernsynet, men det er kun sort/hvid. Hvad skal jeg gøre for, at få det i farver?

Kommentar
Fra : jmc1

Dato : 16-11-02 23:32

Hent tvtool på www.tvtool.de jeg har et GF 3 ti200 og det virker med garanti, ellers er det dit fjernsyn! du kan ændre PAL / NTSC i tvtool's menu! pg husk at sætte den i samme menu til VHS