/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
tele2 internet erfaringer
Fra : Brommi
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 18-10-04 21:27

Har du tele2 eller overvejer at få det?.. så er her en lille advarsel!!!

http://www.tele2sucks.dk/

Her kan i læse om andres erfaringer ang. tele2.

ps. ved godt det ikke er et spørgsmål. men folk skal lige advares for tele2s klaphuggeri.

MVH Brommi

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:30

pjat, det er lang tid siden, jeg er selv TILFREDS tele2kunde, og vi er flest.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 18-10-04 21:39

Det er da muligt du er tilfreds... Du er een af de få heldige så

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 18-10-04 21:44

Hvordan kan du vide at i er flest???.... (altså de tilfredse kunder)

jeg kunne lige så godt sige det samme...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:49

alle jeg kender er tilfredse og det er 9 personer. og nu blander jeg mig ikke herinde mere.

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 18-10-04 22:40

Fair nok at blive forarget over sådan en omgang, det ville vi nok alle blive... Men i alle selskaber vil der ske fejl, uanset om det er tele2, tdc, cybercity, cirque, eller tiscali...

Jeg har selv været forskånt for disse oplevelser, men har igennem et tidligere arbejde, kendskab til flere sager hvor kunder er blevet behnadlet mindre godt...

huske reglen må være at GLEM AT RINGE.... skriv altid, og få altid en kvittering.

Basil

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 18-10-04 22:53

Jeg har tele2 og jeg er tilfreds :P Så ved i det...

nemli' ja..

Systes at du skulle have lavet det som et TIP men.. anyways..

//Simon

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-10-04 00:29

tjaa. et tip.. kunne man sikkert godt.. men på denne måde kan vi jo også høre andre folks erfaringer med tele2

og mine er MEGET dårlige

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-10-04 02:19

Flot Brommi - at du har orket, at skrive dine erfaringer ned - så andre også kan se hvad der foregår.

Jeg har selv p.t. Oncable / webspeed, og der har da også været et par svipsere - men ingenting at regne i forhold til hvad du har oplevet med Tele2.

Jeg er vistnok også almindelig modemkunde endnu ved Tele2 - er ikke opsagt - men jeg bruger det næsten ikke.

Jeg er i øjeblikket ved at skifte til TDC Adsl p.g.a. medarbejderordning og jeg håber og tror, at det bliver en problemfri overgang.

Endnu en gang tak - fordi du ville dele dine oplevelser med os.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 19-10-04 07:38

bjarne_h: rent faktisk har jeg IKKE orket det. den hjemmeside er ikke min. Jeg kan ikke nå at skrive mine erfaringer.. kun hvis jeg skriver dem i notepad og så indsætter dem imens jeg krydser fingre for at inettet ikke går ned IGEN.. det er virkelig slemt her hos mig og dem der har tele2 i området. har snakket med tele2 om det.. men ligsom tdc så har de aldrig nogen problemmer... ifølge dem selv!!.. Savner virkelig mit gode gamle tdc internet.. det var ikke så hurtigt.. men det fungerede da stort set uden frafald

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 20-10-04 01:16

OK > Brommi - men flot alligevel.

M.h.t. til Tele2 - du har vel overvejet at opsige dit abbonnemenet selvom du nok har betalt for noget som du måske endnu ikke har fået - så ville jeg da overveje at skifte til TDC igen og så prøve at glemme spildt tid og penge vedr. Tele2.

Tele2 fører sig frem i øjeblikket med ½ pris i forhold til TDC; jeg har været TDC (tidligere JTAS og KTAS) i mange år, og har da også overvejet at skifte p.g.a. af de gode pris-tilbud. Men med alle de dårlige omtaler vedrørende andre udbydere - så har jeg ikke turdet at lade mig friste til skifte.

Jeg skifter kun fra Oncable / Webspeed p.g.a. at jeg netop nu kan få TDC ADSL til ca. ½ pris sammenlignet med min nuværende p.g.a. at min hustru har fået tilbud om medarbejderbredbånd og hivs dette ikke kommer til at fungere tilfredsstillende, ja så skifter jeg omgående tilbage til Webspeed igen men med en højere hastighed.

Hvis jeg var dig, så ville jeg hurtigst muligt komme ud af mit arrangement med Tele 2 og skifte til TDC eller hvis mulighed for kabelinternet til Webspeed, Stofa eller anden.

Det kan godt være, at TDC ikke er særlig samarbejdsvillig med andre selskaber; men hvis det var ens egen linie, ja så ville man vel heller ikke yde en ekstra service når andre vil bruge linien p.g.a. en lovbeslutning.

Jeg har aldrig oplevet god og hurtig kundeservice m.m. hos Oncable / Webspeed eller TDC (men så har vi jo bl.a. Kandu hvor vi kan få hjælp); men trods det så må man erkende, at det er dem der overordnet bestemmer og har de bedste og hurtigste forbindelser.

Held og lykke med din videre opkobling og uden for mange frafald m.m.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 20-10-04 21:59

overvejet.. jo.. såen ca 10gange om dagen.. jeg har bare alt for travlt til at ha det bøvl her i tiden.. godt nok er TDC det bedste.. NÅR DET KØRER!.. men det kan dælme være svært at få dem til at fatte hvad der skal foregå.. især mht. papirnusseriet

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 12-12-04 18:20

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-12-04 18:36

Selv tak!

>Brommi - jeg haber du er over dine vanskeligheder.

Jeg kører nu 2048/512 via TDC´s medarbejderbredbånd - alt klappede bare - problemfri overgang fra Webspeed (Oncable); dog kan jeg desværre ikke beholde min e-mail-adresser og automatisk konvertering er heller ikke mulig, så jeg er ved at ændre mine e-mail-adresser manuelt.

Mvh
Bjarne