/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win zip med kode
Fra : soll
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 18-10-04 20:59

hej jeg har et program der er lagt i zip format men der er kode på og den har jeg ikke husket at gemme kan man ikke på en eller anden måde få den pakket ud uden kode.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:13

måske, med en icebreaker, men det er noget avanceret hackernoget, tror den er tabt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-04 21:14
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 21:19

men er det gratis?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-10-04 21:22

xyzzygy -> Hvem har nævnt gratis ? ..udover dig altså ?

Det er sjældent gratis, endsige lovligt at cracke passwords

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : soll

Dato : 18-10-04 22:05

har ikke fundet noget jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 18-10-04 22:13

det er vist lettere at prøve at gætte..
Men hvis det ER dig selv, der har givet zipfilen password, kan du også overveje hypnose, til at genopfriske hukommelsen :D
Er det noget downloadet snask.. så prøv at kigge, der du fandt det...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-10-04 22:24

hypnose, bah, kun hvis det er yderst vigtig data kan det batale sig, hvis det da virker, prøv at huske det uden hypnose først, men det har du jo nok allerede prøvet, men sov på det.

og molokyle--> find lige den del af Grundloven, der forbyder Passwordcrack, til mig. eller en anden lov, tror ikke den findes.

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 20-10-04 01:13

Hej soll

Skriv til denne adresse:

rasmus.t@mail-online.dk

Jeg har muligvis løsningen på dit problem.

- Aaron

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-04 08:47

Det er forbudt at cracke digitale medier (herunder password beskyttede programmer) med henblik på kopiering :

1.) http://www.kum.dk/sw5335.asp
2.) http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/

Det er ligeledes forbudt at cracke password med henblik på hacking :

http://www.ft.dk/Samling/20031/lovforslag_som_fremsat/L55.htm

Hvis omtalte *.zip fil er passwordbeskyttet pga. beskyttelse af ophavsret, er det altså forbudt at cracke passwordet.
Hvis passwordet giver adgang til fortroligt materiale (sygejournaler, militære hemmeligheder, industrielle forretningshemmeligheder, bank eller person oplysninger... osv.) er det ligeledes forbudt at cracke det.

Vidste du ikke det xyzzygy ???

</MOLOKYLE>