/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ciao
Fra : sinsi
Vist : 413 gange
10 point
Dato : 18-10-04 18:00

Hvad er der galdt med min ciao, jeg kan ikke starte min knallert, den plejer ellers godt og vil starte. Jeg har næsten lige skiftet tændrør, og der startede den fint, men efter jeg har sat en ny karburator i vil den ikke, hvad kan der være galdt??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 18:09

Der er jo nok noget med den nye karburator
Er den nye kap. Dysset på samme måde som den gammel. ???.
Eller er det en anden type ????.
Anden størrelse ????.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 18:12

Den jeg har sat i nu er en 13mm og den anden var en standard

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 18:17

Har du fjernet plumben.????.
MV.
Peter JEnsen

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 18:32

Nej det har jeg ikke fået gjort, er det derfor?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 18:37

Tja det giver ingen mening at montere en støre karburator når indsugningen stadigvæk er plomberet.

Er den koblet til standart filteret, for hvis den ikke er det er der ikke modstand nok.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 18:42

Ved ikke hvad standart filteret er??

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 20 point
Dato : 18-10-04 19:23

Jeg mener luftfilter.

Der skal være filter på ellers er den umulig at starte hvis du også har en støre karburator på.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 19:36

Tak for svaret, så er det derfor fordi jeg har ikke fået sat den på.

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 19:36

Tak for svaret, så er det derfor fordi jeg har ikke fået sat den på.

Godkendelse af svar
Fra : sinsi

Dato : 18-10-04 19:38

Tak for svaret rpje.