/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sp2
Fra : 1133
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 18-10-04 16:07

hej
er sp2 blevet sikker nu
min win vil gerne instalere den
men jeg ved ikke rigtig?
mvh
ole

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-04 16:12

Den skulle gerne være ved at være gennemtestet. Husk at lave et genoprettelsespunkt før du starter (for en sikkerheds skyld - den laver også en selv) og vær parat til at geninstallere og opdatere en hel del af dine programmer bagefter...

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 18-10-04 17:21

Husk at din computer skal være fri for spyware og virus - opdater Norton hvis du har den. Når du installerer så luk alle kørende programmer imens - også Firewall og Antivirusprogram, så vil du ikke få problemer.

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 18-10-04 17:28

Om SP2 er blevet mere sikker ved jeg ikke, gad nok vide hvem der kan svare på det.

Jeg har selv installeret SP2 uden nogen problemer.

Det eneste jeg oplever nu er at min FP2000 når jeg vil se min hjemmeside i "Vis i Webbrowser" fremkommer med denne meddelelse:
"Internet Explorer har begrænset denne fil i at vise aktivt indhold, der evt. ville kunne få adgang til din computer. Klik her for indstillinger"

Jeg skal så "Tillade blokkeret indhold" og hjemmesiden vises normalt i Webbrowseren.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 24-10-04 11:00

Tak for svaret Karl_Smart.