/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS 1.5 og 1.6 på samme maskine
Fra : rpaasch
Vist : 366 gange
18 point
Dato : 18-10-04 13:07

Hejsa

Jeg har et hold elever i ungdomsskolen, og engang imellem spiller vi lidt CS. Vi har lige opgraderet de tolv maskiner (1.6 mhz, 256 Mb, geforce) til XP Pro. Vi har hele tiden haft HL+CS 1.5, men nu må vi snart videre til 1.6. Alting er lidt besværligt at, da vi kører med reborn cards...

Kan jeg kører HL+CS 1.5 sammen med steam klienten 1.6 - Altså både have 1.5 og 1.6 på samme maskine?
Vi spiller altid LAN, ideen er så, at ungerne skal bruge deres eget steam-id når vi spiller. Skal man iøvrigt bruge steam-id hvis man kun vil spille LAN i 1.6?

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 28 point
Dato : 18-10-04 13:19

nej, du behøver ikke id for at spille lan, du installere det bareosm du plejer, mit spørgsmål er så bare, hvor beholde 1.5 i kan vel nøjes med 1.6 eller hvad.

jeg håber foresten du mener 1.6ghz, hvis ikke må det køremeget langsomt ;)

Kommentar
Fra : rpaasch

Dato : 18-10-04 13:28

Ja... 1.6 ghz er vist lidt mere korrekt...

Mon ikke vi skifter helt til 1.6... Jeg vil bare ikke stå med 12 maskiner + reborn card og ikke have noget CS!

Tak...

Kommentar
Fra : rpaasch

Dato : 18-10-04 13:28

Men er der nogle der har prøvet 1.5 og 1.6 sammen?

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 18-10-04 13:38

ja, jeg har.. og man kan godt have begge dele.. uden problemer..

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 18-10-04 14:36

ja det har jeg det kan man fint uden problemer

Kommentar
Fra : rpaasch

Dato : 18-10-04 14:41

Uha... Tak alle sammen.

Hvordan gør vi med point? Hvad siger I til bruuno117 = 9 point og mikkelgj1/lars.dk = 5/4?

Jeg vil jo gerne være så retfærdig så mulig. bruuno117 svarede på den ene del og mikkelgj1/lars.dk deler resten. (mikkelgj1 svarede først)

Godkendelse af svar
Fra : rpaasch

Dato : 18-10-04 14:41

Tak for svaret bruuno117.