/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Krimi!
Fra : mango
Vist : 792 gange
200 point
Dato : 17-10-04 22:56

Hvem kan en historie hvor man skal gætte sammenhængen, kan huske min x-kæreste engang fortalte en om noget med elevatorer og dværge...bordben der var skåret af og små klodser i skabet!!
Hvis du kender historien eller ved hvad man kalder de historier..eller kan en hel anden..så skynd dig at skrive den...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-10-04 23:01

Der er jo mange forskellige, f.eks denne

En kvinde kører i tog, hun ser ud oaf vinduet og får øje på en hånd der stikker ud af vinduet længere fremme, hun går hen og slår "ejeren" af hånden ihjel og slipper for straf

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:07

ja netop..super BP..jeg tænker

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:10

BP...er det et selvmord vi her snakker om?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 23:20

På kandu.dk dukkede pludselig en ny profil op, arnejakobsen.
Han blev budt pænt velkommen og kastede sig straks ud i at svare på spørgsmål ud fra sin ekspertise.
Og nye tip så man også.
Men så var det ligesom der var noget der kørte af sporet for denne profil, for det lød som om, han ikke rigtig kunne forstå tanken med, at alle var lige berettigede til at komme med deres kommentarer.
Og så begyndte en temmelig ubehagelig side af profilen at vise sit ansigt, med temmelig grove verbale overfald på øvrige brugere.
Men se det ville nogen andre profiler ikke rigtig finde sig i, så nogen tog kampen op mod arnejakobsen under deres rigtige profil, mens andre tænkte: La' os rigtig tage gas på fyren.
Så der dukkede hen ad vejen adskillige nye profiler frem, kun med tanke på at gøre tilværelsen sur for stakkels arne.
Og han blev helt forvirret, ligesom adskillige andre kandubrugere heller ikke lige kunne finde ud af hvad der foregik.
Og til sidst var det stakkels kandu fuldstændig udsat for et alvorligt svampeangreb som angreb snart her og snart der, og i alle tænkelige tråde blev samtalen automatisk rettet mod problemet.
arnejakobsen troede fuldt og fast på, at det var den samme person der stod for alle angrebene, og begyndte straks et modtræk med mindre pæne gloser i sit ordforråd, men fatter stadig ikke en brik om hvorfor han blev den "forfulgte uskyldighed" og kan ikke gætte sammenhængen

Kommentar
Fra : bedemanden

Dato : 17-10-04 23:28

Du har så evig ret skjønne dova.

Jeg kunne ikke have sagt det flottere.

Lad os alle bede.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 23:29

arggh dova...ikke her også please..jeg ville lave en svampefri tråd...ØV øv og tre gange øv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 23:46

Undskyld mango, skal aldrig gøre det mere, men du efterlyst jo en historie med mystik og hvor det er svært at gætte sammenhængen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-10-04 23:57

Det er ikke selvmord

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 00:28

Det er vel bare en gåde. Dem jeg kender er udbrændte. (Brugt tit og ofte)

Så prøv her der er nok noget du kan bruge.
http://www.ambassen.dk/blandet/historie.php

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-10-04 06:58

Tja, det er jo symptomatisk for mennesker der har for lidt at gå op i, hele tiden og igen og igen at forsøge at spore andre ind på ballade -> Jep det er dig Dova

Ok, her er en skør gåde
Hr. Hansen brækkede benet om lørdagen og blev øjeblikkeligt tilset af en læge. Han havde ikke andre skader, alligevel døde han senere på dagen. Hvorfor?!

Et bud på BP's indlæg.

Det er hendes tidligere mand, som for år tilbage foregav at være død og fik hende dømt for 'mordet' på indicier. Da hun allerede havde afsonet straffen kunne hun ikke dømmes igen.....right?!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-10-04 07:41

creamy-->

Det er jo nemt når man kender den, men du mangler en vigtig ting, han havde ikke taget vielsesringen af, og det var sådan hun genkendte hånden

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 08:37

creamy...oki..ja den var jo ikke sådan liiige at gætte..nå, men til din..tjaeh han fik vel et hjertestop, da han opdagede...at øøøhh ...hmmm lægen var hans afdøde moster forklædt som læge og hun havde en høne at plukke med ham, så hun kom saltsyre i gipsen...hø hø

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 200 point
Dato : 18-10-04 08:47

>>mango her er så en af de gamle....
En læge som praktiser kirurgi, rykker en annonce i avisen. I den annonce tilbyder han 500.000 kr. for en venstre arm. Det er et fattigt menneske der reflekter på annoncen. Denne får amputeret venstre arm, Samt udleveret 500.000 kr. Derefter sender lægen armen til en adresse. Hvor to maritim klædte personer et øjeblik ser på den. Hvorefter de siger til hinanden ”Den er Ok” og smider armen ud.

Hvordan hænger den sammen. ?????

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 18-10-04 08:58

>> cremedede Tja, det er jo symptomatisk for mennesker der har for lidt at gå op i, hele tiden og igen og igen at forsøge at spore andre ind på ballade.

SJOVT at netop DU skulle skrive de ord, EFTER mango var kommet med en henstilling.
Du kunne lade være med at komme med en sviner hva cremdede

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 09:06

>>svampearne
Nej det var ikke løsningen prøv igen.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 09:14

hmm Peter..kan jeg ikke..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 09:18

>>mango
En ledetråd.

3 personer I en robåd midt på Atlanten og den ene er kirurgi !!!!

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 09:24

Ups!!!! 3 personer i en robåd midt på Atlanten !!!!! og den ene er kirurg. sådan skul det være.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 09:27

Holdop-kur
En mand kommer ind i en bar og beder om et glas vand. Bartenderen går ud i baglokalet og vender derefter tilbage iført maske og med en pistol i hånden. Kunden takker ham og forlader baren uden at have drukket noget vand. Hvorfor var han tilfreds?
(SPOR) 1) Bartenderen kendte ikke kunden
2) Kunden var ikke kriminel
3) Bartenderen hverken gav eller tog noget fra kunden, selv om kunden mistede noget

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 09:29
Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 09:40

nope Peter..sgu da pisseirriterende *GG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 09:42

hmm det her er altså noget sværere når man ikke sidder overfor personen der fortæller...eller også erjeg blevet for gammel *GG*

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 09:43

>>mango
Et nyt spor: Alle for en, ens for alle. Og hvad gør man når sult bliver livstruende.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 09:45

mulerry...nu så jeg hvor du havde stjålet den fra...ja ja. du kan sagtens *GG

Men er det noget med at bartenderen er et barn som klæder sig ud...og det der er mistet er uskylden...synes der er et eller andet der ringer!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 09:48

Peter...arghh ville jo gerne at de skal spise den der arm..men de smider den jo ud...synes det gør det endnu sværerer, det du skriver som ledetråde *GG*

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 09:49

Nej mango det må du undskylde jeg glemte at skrive at de to personer der så på armen selv manglede en.
Sorry. Sorry.

Undskyld. Som jeg skrev er det en gammel historie.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 10:00

>>Mango
De er jo ikke på Atlanten længer. Så det var ikke nødvendigt at spise den. Men lægen skylder en venstre arm.
Det var hans ekspertise der hjalp dem alle 3. Men da det er umuligt at amputer en arm på sig selv. Var han tvunget til at købe en, Så han kun betalte sin gæld.
That´s it.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 10:14

Peter..hmmm ok..ja det er jo ikke fordi de her historier emmer af logik *GG*

Men tak for historien

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 10:20

Mango.. Nej der er ikke altid en logisk forklaring. Men der en rød tråd.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 10:47

>>mulberry
Bartenderen sælger sprut derfor jog han kunden ude af baren med en vandpistol. Kunden mistede sin tørst og var tilfreds med det.
Noget I den stil. Jeg mener at jeg en gang har stødt på den historie et sted…

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 10:59

yes yes Peter..det er da rigtigt..

Og ja Peter det er vist rigtigt, med dit gæt..men lad os høre fra Mulberry

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 14:59

rpje --
Jae, tampen brænder. Egentlig vil jeg have givet svaret nu. men jeg er blevet lidt i tvivl, da jeg har stjålet fra bogen, så måske sku I købe bogen for at få svaret.
På den anden side, hvis jeg ikke gør det igen, og kalder det en "smagsprøve"
Svaret:
Kunden havde hikke. Angsten ved at se bartenderen maskeret som røver havde samme virkning som vandet ville have haft.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 15:27

ååh ja sæføli...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-10-04 15:35

En Vits:
-Tre stykker snor gik ind på en bar. To af snorene var 1o cm og den tredje var 7cm.
Den første snor sagde til bartenderen: Jeg vil gerne have en fadøl.Bartenderen: Sågerne. Den anden stykke snor sagde til bartenderen: Jeg vil gerne have en fadøl. Bartenderen:Sågerne. Den tredje stykke snor sagde: Jeg vil gerne have en fadøl. Bartenderen : Beklager, vi servere ikke til små stykker snore.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-10-04 15:50

den var sød Mulle

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-10-04 15:50

mulberry
Det må være det man kalder en god kunde service.

Til din Vits:
Det er da diskrimination af korte snore. Den må finde en anden kort og binde sig sammen med

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 29-10-04 22:30

Tak for svaret rpje.den var virklig god..tak!