/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software til E700
Fra : Chronicle82
Vist : 279 gange
50 point
Dato : 17-10-04 20:48

Jeg har lige købt et datakabel til min Samsung E700 fra Teleway.dk Men problemet er at Easy Studio ikke virker med det software. Hvorfor noget software skal jeg så bruge?? Plz hjælp

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 18-10-04 19:36

Hvor har du downloaded EasyStudio fra? Hvis du har downloaded programmet fra Samsungs hovedhjemmeside, er det sandsynligvis fejlbehæftet. Måske er det årsagen til, at det ikke virker. Inden du gør andet, skulle du prøve at downloade programmet fra følgende adresse:
http://www.samsunghandphones.com/E700.htm
Måske løser det problemet.
Divser

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-10-04 15:16

Hvis ikke dit datakablet er originalt, vil det højst sansynligt ikke virke, dette var ihvert fald tilfældet for mig. Efter jeg fik det byttet virkede det fint
Men ellers har Diver ret, prøv at downloade for ny

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 15:27

kan man ikk sende billeder fra mobil til bærbar uden kabel eller noget`?? jeg har en samsung e700?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-10-04 17:02

jo det kan man godt. Hertil skal du bruge infrarød - herefter kan du bruge programmet EasyStudio...