/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
foretrukne fra explorer til firefox
Fra : Chrillemand
Vist : 489 gange
40 point
Dato : 17-10-04 18:52

Halløjsa!

Hvordan flytter jeg mine foretrukne fra explorer over til min firefox, vhis det altså kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-10-04 18:56

np. den har gjort det selv? Nogle der vil tjene 40 point? Hvorfor er explorer blevet så fucked up efter man har hentet sp2?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-10-04 18:57

den har gjort det selv mener jeg, og ikke noget spørgsmålstegn!

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-10-04 19:58

sp2 er bare fucked .. der er svaret

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 40 point
Dato : 17-10-04 20:06

Du for valget om du vil overføre dine foretrukne, fra fx IE efter du har installeret firefox, så hvis du har sagt ja til det, skulle de være der.

Hmmm jeg tror efterhånden jeg vil holde mig fra sp2, men jeg tror nu jeg vil prøve det bare for sjov.

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 17-10-04 20:40

Tak for svaret bruuno117.
Håber bare den vil gøre det næste gang. Men er der ikke en mappe foretrukne sigesom oxplorer?

SP2:
Folk siger den skulle være så god, det er den også, så længe man ikke har en firewall, det er det eneste nyttige i den som jeg ser det..... og
den sutter!

Og de siger de har opdateret explorer, ja, men den giver flere problemer end før. Før kunne ejg søge på covers til cd'er, nu stener den når jeg gør det, og den kan ikke downloade fra Fileplanet.com mere, der går den bare kold!