/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OUTLOOK EXPRESS
Fra : dhmoelsted
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 17-10-04 16:23

Vores mail adresse står hos vores internetudbyder TDC men vi bruger så outlook til ekspeditionskontor for samme, problemet er når nogen via outlook vil være venlige og kvittere for en mail, ved at trykke på vidersend eller noget andet får de den tilbage igen, grunden hertil er at " nogen " napper et punktum og så får vi den ikke hvad er der galt hvor bliver dette.... af
mvh
Hans
nb når vi klikker ind på tdc mail via log ind står det som det skal med alle ....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-10-04 17:11

det kræver vist at du gentager dit spg???? Jeg fatter ikke hvad du mener

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 17:38

Prøv en gang:
Send en mail fra dig til dig selv.
Din mail kan du så markere og trykke besvar og skriv lidt tekst og send

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 17-10-04 17:39

Mon ikke du i opsætningen har glemt et punktum under "Send svar til"?