/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Rainbow Island HVOR???
Fra : nicolehh
Vist : 803 gange
250 point
Dato : 17-10-04 10:15

Jeg søger med lys og lygte efter muligheden for at komme til at spille verdens bedste spil på min pc (Win98)

Har forsøgt at søge på Google og har også søgt her, men finder ikke rigtig noget brugbart..??

Håber der er bare én her inde der ved lige nøjagtig hvordan jeg få fat i det spil, for jeg har søgt i flere år nu...

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 17-10-04 10:50
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 260 point
Dato : 17-10-04 11:04

http://www.gamemail.dk/catalog/index.php?cPath=23&sort=2a&language=da

Hejsa

På overstående links kan du købe den for 69 kr
Rul lidt ned på siden

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 17-10-04 13:28

tie> link virker ikke?!! *ss*

Briani> det kan jeg ikke rigtig bruge, da jeg ikke har dankort eller andet betalingskort.. *ss*
Var ellers en rigtig god hjælp...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-10-04 09:26

Hejsa.

Prøv her: http://www.bubble-bobble-games.com/download.htm
eller her: http://www.div-arena.com/gwshow.phtml?val=4&table=remakes

Ellers er der kun en demo-version at finde på nettet..!

Mikael

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-10-04 09:38
Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 18-10-04 15:23

Mikael> bedste bud indtil videre, men det er en kopi, med tons af fejl i..

rosenkamp> jeg køber helst ikke fra udlandet, når jeg ikke kender firmaet. *ss*

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-10-04 17:14

http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=3908..de har der...men ved ikke om hvordan du får den ned ..men prøv alligevel..

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 18-10-04 19:29

Michael> fedt... Det var hvad jeg fik frem på det link:

The value "3908..de" was expected to be int - aborting program execution.

The IP adress "min IP" and the raw http headers has been logged for further investigation.

?????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-10-04 20:37

ups det er jeg ked a'...men prøv så her ..det er til samme sted :downloadspil.dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-10-04 21:05

Nå, jeg havde ikke set at de havde lavet det om til en betalingsside

Prøv denne her: http://www.aldridge98.fsnet.co.uk/rainbowislands.html

Det ville hjælpe med søgningen, hvis du lige fortæller om du har noget mod at bruge en emulator til at spille spillet eller om det skal være lavet til pc. Det er nemlig oftest gamle c64 og Amiga spil, som man skal bruge emulator til. Jeg bruger f.eks. også emulator til at spille mine PSX spil på pc'en, da den er ved at være slidt.

Rosekamp

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 18-10-04 21:27

Rosenkamp> det gav mig kun en fil jeg ikke kan bruge
(med win-tegnet i) ?????

michael> jeg finder den ikke, i forumet er den søgt og der var svaret; at den ligger til download der, men HVOR???

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 18-10-04 22:45

ja det er så det jeg heller ikke ved..men du ku jo prøve at spørge der inde ;_)

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-10-04 10:14

Hvis du vil spille "rainbow islands" eller "parasol stars" (fortsættelsen til Rainbow Islands) må du downloade en emulator og spillet til denn emulator.. et godt valg er den her C64 emulator http://www.computerbrains.com/ og spillene finder du her http://www.c64.com/

Har du spørgsmål til disse sider såørg bare igen..!!

MIkael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 19-10-04 10:18

hvis du vil finde spillet på www.downloadspil.dk så skal du gå under "gamle spil" og "sega master system" og så "n-z" så har du spillet her. Men her skal du også først downloade og installere emulatoren, før du kan spilel spillet....!

Mikael

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-10-04 12:09

Ja, som jeg også skrev skal du sikkert bruge en emulator. Jeg vil også gerne hjælpe, hvis du får brug for det - jeg bruger som sagt flere forskellige emulatorer selv.

Rosekamp

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-10-04 15:18

Jamen så må jeg har sådan en "dims"

Men HJÆÆÆLP!!!

Hvad gør jeg og hvordan??

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-10-04 19:01

Find ud af først, hvilken slags Rainbow Island du vil downloade (pc, psx, sega m.v.) og skriv tilbage. Det gør det nemmere at give et link til en emulator, da man bruger forskellige emulatorer afhængigt af, hvilket system spillet er skrevet til.

Rosekamp

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-10-04 19:10

Og hvordan finder jeg ud af det??

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-10-04 21:19

Rosenkamp> hvis jeg vælger den version du har lagt :

http://www.aldridge98.fsnet.co.uk/rainbowislands.html

hvad skal jeg så bruge?? (link)
Og hvordan gør jeg??

Mikael> hvis jeg vælger dit forslag, ( http://www.computerbrains.com mm.)
Hvordan finder jeg den rigtige?
Og hvordan gør jeg???

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-10-04 11:28

Den version jeg lagde et link på virkede jo ikke. Så nu lader jeg spørgsmålet gå videre til Mikael og så ser vi, hvad der sker.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 20-10-04 20:47

Rose> men kunne det ikke virke med den rigtige "dims" (emulator) ??

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 21-10-04 12:57

Nej, jeg har prøvet

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 21-10-04 13:01

Har ikke tid i øjeblikket men prøv at læse docs på siden..! Du skal doenloade programmet og installere det..!!

Mikael

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-10-04 13:07

Hvis der er nogen der kan hjælpe med en emulator vil jeg blive glad...
(det skal bare virke sammen med win 98 så jeg kan spille Rainbow Island)

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 22-10-04 18:21
Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-10-04 19:46

Den er jo bare lige udsolgt..

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-12-04 09:25

Er der slet ikke mere hjælp at hente her??

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-01-05 08:59

Nu er det over en mdr. siden jeg sidst bad om hjælp til dette problem, håber at i vil hjælpe mig med at komme videre...??

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 05-10-06 09:22

Tak for svaret briani.
Vælger at lukke spørgsmålet, selvom jeg ikke fik den hjælp jeg søgte... men kan jo altid købe den via det link du har lagt. TAK!