/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskegrej (del 2 )
Fra : Coolio_Nic
Vist : 352 gange
5 point
Dato : 17-10-04 09:20

Tak for jeres svar.
Jeg går for det meste efter havørrede når jeg fisker ved kyst.
Men af og til fisker jeg også lidt i sø..

TAK

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-12-04 05:27

Hej Coolio_Nic

Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
Arne

Se også dit første spørgsmål hvor dabj giver samme svar. Luk nu disse spørgsmål.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 22-02-06 11:16

hej.
det er rigtig,du bør lukke dit spørgsmål,og følge arnes råd.

KNÆK OG BRÆK