/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Quinder og toiletter?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 501 gange
40 point
Dato : 16-10-04 23:57

Hvis jeg nu antager at Quinder ER ligeså intelligente som mænd, hvordan kan det så være at KUN de går baglæns ind på et toilet, smider bukserne og sætter sig ned på en meget KOLD kumme?

Vi mænd har også, nu og da, behov for at sidde. Men vi kigger da altid ned først. Det kunne jo ha' været en broder der var der før os????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:03

øøh hvem har sagt det så..jeg studerer toilettet endda meget grundigt før jeg sætter mig...som du selv siger..der kunne have være nogle svin til mænd, der havde pisset eller overskidt toilettet..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:04

og..arne..helt ærligt?? pas du nu hellere på med at skyde med kanoner,,,

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:09

Jamen søde mango, det er da ikke dig jeg hentyder til. Kun alle de Quinder der altid kræver at vi mænd skal slå brættet ned. Hvornår har selvsamme Quinder sidst LØFTET et bræt for at gøre det nemmere for sin eller en anden Quindes mand?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:09

Hvad ved du egentlig om det.
Er det en konklusion du er kommet frem til efter længere tids smugkiggeri af kvinders toiletvaner, eller hvordan vil du lægge dokumentation bag sådan en påstand.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-10-04 00:10

Kender du nogen kvinder der gør sådan da ??

Nu går du jo heller ikke baglæns hen til en stol, vel ?
Og da kvinders anatomi nu engang er sådan indrettet at man skal sidde ned for at tisse, så skal man ikke have læst meget i Chr. Hansens den grønne regnebog for, at regne den ud og hvis mændene kunne hitte ud af at lægge brættet ned igen og låg på WC'et... ville det slet, slet ikke ske....(og nej vi ville ikke tisse på låget istedet!!)

Det med at mænd går med fronten hen mod toilettet, hænger vel sammen med at de færreste mænd har så lang en diller, at de kan trække den bagud mellem balderne og så ramme kummen, ikk' .....

Desuden er der kun een rigtig måde at efterlade et toilet på, ikke med brættet oppe, men med LÅGET på det gælder mænd og kvinder og dermed er debatten om hvorvidt det er kvinder eller mænd der gør det rigtige udelukket

Karina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:12

dova..HØRT....du går måske med dine veninder på wc??

Hvorfor er det lige et toilet har et bræt..og et låg??? Der er da ikke noget der ser mere træls ud end et toilet der står der og gaber som en anden torsk hva?

Nææ du..arne..du er ude hvor du ikke kan bunde du..

...og rolig nu..jeg er med på at vi har det sjovt !!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:16

KARINA nej hvis de påstår at de kan gå baglæns og tisse..er de vist kun fuld af pral...og så ville vi for alvor have svineriet...kan se det for mit indre blik..!..en mand der kommer gående baglæns ind af en toiletdør, med hånden nede mellem benene, for at skubbe dilleren bagud, så han kan tisse med ryggen til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:18

Hej mango
Hvis du mener om det er mig der går med veninderne på toilet, så nej.
Jeg er ikke lige til sådan en gang "social-pisseri"

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 00:19

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 00:19

Der er låg på WC'et for at holde rotterne ude. Og derfor ikke køns bestemt.
Det skal man sku ikke være raket konstruktør for at regne ud .

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:20

Kære Høns. Nu må jeg lige sætte jer på plads (op på pinden).

Som jeg også sagde i min indledning, er det ikke KUN Quinder der har behov for at sidde ned, I har blot altid;(medmindre i er StuntWomen). Og jeg skal da medgive at ikke alle kvinder brokker sig over opslåede brætter. OK så, er i af dem der aldrig brokker sig over opslåede brætter, hvad fan... blander I jer så for?

Men jeg kan godt lide kvindeligt selvskab, så velkommen alligevel.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:20

dova..nej det var arne jeg mente..kan godt se det er lidt svært at se..jeg fik ikke tydeligtgjort det nok...

Er du ikke socialpisser..arggh det er da totalt hyggeligt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:22

gu brokker jeg mig over opslåede toiletbrætte...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:24

og nu vil jeg iseng..kan i sove godt...og husk nu drenge..slå brættet ned, jeres kone/kæreste vil elske jer for det..peace--and love

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 00:25

godt mango
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:26

> dova

Ja hvad ved jeg om det? Kun det samme som 2½ milliard andre mænd, der altid får at vide af deres kone: "Slå nu brættet ned, det er så ubehageligt at sidde på en kold kumme"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 00:27

natter

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-04 00:31

mango
Okkkk. Nå i kvinder har ondt i hoved er det fordi man har glemt brættet. Man lære meget hos KANDU. Jeg har fejlagtig altid troet at det var blomster der gjorde udfaldet. Og det glemte brædt var noget man brugte for at bevise at man er en rigtig mand.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:32

Men jeg kan forstå, at evnen til at kigge ned før man sætter sig, er noget der KUN nedarves fra Far til Søn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 00:37

Arne.jaKobsen

Dine antagelser er som dine beskyldninger, du ved ikke noget om det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:43

Søde ans, det er hverken antagelser eller beskyldninger. Resultatet af et 49 årigt liv med Quinder på godt og ikke ret meget ondt. Men læs selv mango's svar. Hun tør trods alt indrømme det. Og hvis du og alle andre høns virkeligt vil behandles som ligeværdige partnere, så lær at slå brættet OP når I er færdige med jeres ærinde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:49

> mango

Det er ikke kun "svin til mænd" der sommetider overskider og brækker toiletsæderne. I værtshusmiljøet er det faktisk oftest piger/tøser der gør det, fordi de har overvurderet sig selv. Opkast-problemer på danske værtshuse stammer idag næsten altid fra Quinder. Så venligst glem det der stupide udtryk!

Og så husk at løfte brættet!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 17-10-04 00:56

arne kig lige over i den anden tråd
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 01:17

Arne.jaKobsen

Du skriver om høns, men du lader dig stadig rive med som en kylling, der endnu ikke har fået en opdragelse.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-10-04 01:26

>>mango - glæder mig du OSSE var i stand til at visualisere det !!

Jeg er sikker på låget er der for at undgå at fækale bakterier "suser" rundt i lokalet .... det er da indlysende!!!

Det er ligesom på gamle lokummer med trælåg, der er låg på moderne toiletter grundet bakterier...

Så se bare at få knaldet det låg på - drenge og piger !! På den måde skal vi alle "yde" noget når vi skal på potten - ingen forskel der (jo mændene skal så løfte både bræt og låg!!) Men I er jo osse det stærke køn, ikk...

Godnat

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-10-04 01:34

Hov trækker mine udtalelser tilbage - fandt dette på Nettet som er en forklaring på hvorfor låget virkelig er der:

Hvordan du vasker din kat!
Kære katteejer,

herunder følger en instruktion i den bedste måde at bade sin kat på:

1. Rens toilettet grundigt.
2. Hæld den ønskede mængde katteshampoo i toilettet, og løft både låg og sæde.
3. Hent katten, og kæl for ham mens du bærer ham ud på badeværelset.
4. I en glidende bevægelse, stopper du katten i toilettet og lukker sæde og låg (du kan blive nødt til at stå på låget så katten ikke kan slippe væk).
ADVARSEL: Hold alle dele af kroppen væk fra toiletkanten, da kattens poter vil række op over kanten i et forsøg på at få fat i hvad som helst de kan finde.
Katten vil hidse sig op og hvæse og hyle. Ignorer lydene fra toilettet, katten nyder det faktisk.
5. Skyld ud i toilettet 3 eller 4 gange. Dette giver en grundig vask og skylning, som jeg finder MEGET effektiv.
6. Få nogen til at åbne døren til toilettet og yderdøren, og vær sikker på at der ikke befinder sig nogen personer mellem toilettet og yderdøren.
7. Stå så langt bag toilettet som du kan, og løft hurtigt låg og sæde.
8. Nu vil den helt rene kat styrte ud af toilettet og udenfor, hvor han vil lufttørre.

Hugget på en eller anden side ...

Karina

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 01:39

> ans

Glem nu lige den anden tråd. Ellers var der squ da ingen grund til at oprette denne, hvor vi trods alt har lidt fred og ro.
Og hvis du absolut VIL snakke om den anden, så gør det DER.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-10-04 01:46
Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 01:51

Fnollerpige

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 02:00

Så er det slut for i aften. Kandu lukker ned indenfor de næste 5 min. for at køre et system-check.

Tak for i aften

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 16:21

For lige at ødelægge debatten.
Jeg har stående ordre om at sidde ned til både stort og småt.
Citat:"du kan jo ikke nå alligevel".
Men vi har så stadig problemet med låget som jeg glemmer................at lukke ned.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-10-04 16:31

Fint at du sidder ned emesen. Spørgsmålet er så bare, hvor sidder du?!?

http://leech.dk/bubblegum.php/cant_teach_men.jpg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-04 16:34

> creamy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 16:37

jeg har lige prøvet
Det er temmelig svært.................og jeg må ikke prøve igen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 17:05

nu vil jeg så lige gøre opmærksom på arne, at jeg ikke har nævnt noget som helst om bræk !!!

Mang brækker sig vel oftest fordi man er syg!! Eller fået noget (måske for meget) man ikke kan tåle...og der er m an jo så lidt ude af kontrol..ikke sandt! Men de svin jeg taler om, er ved deres fulde fem, ganske udhvilede..osv.

Jeg har nu altid oplevet herretoiletter meget værrre end pigetoiletter...

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 17:21

Der findes ikke kvindelige opfinder. Det kan bevises ved at automat lokummet ikke er opfundet.
Det vil sku da være smart med et lokum der har en klapned TimeOut funktion.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 17:28

rpje - i Paris findes de automatiske toiletter. Når du går ud bliver det hele spulet og tørret ..................førsøg ikke at være to efter hinanden uden at betale.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:12

Ja jeg kender dem godt, men det er jo ikke den type jeg sigter efter. Det skal være den intelligent type som gør det uden betaling. Til hjemme brug naturligvis. Og så skal det være klap løsningen da det kan blive ganske dyrt i grønne afgifter hvis der skal benyttes 30 l vand hver gang man skal nifle.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-10-04 18:18

rpje
Det findes skam det fuldautomatiske toilet. Men om det er kvinder der har opfundet det, ved jeg ikke
I Japan har de nogen tekniske "vidundere" der har 25-30 forskellige funktioner som styres via et computersystem.

Lige fra at brættet automatisk drejer rundt og bliver desinficeret inden man sætter sig, til at det selv "lukker og slukker" når man rejser sig derfra.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 18:31

Jamen det er upartisk at kvinderne bliver skuffet over deres mænd, bare fordi Svenskerne laver klumper I EL forsyningen.

Der er da ikke en god ide, med et lokum der I utide skal genstarts.

MV

Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 19:01

og emmedreng de toiletter findes skam, de er ikke længere væk end i Århus..jeg kendte dem og tidligere fra Paris, men de har gjort deres indtog i Danmark også...ved ikke om de er kommet til hovedstaden endnu...hør..hvor er MOLO?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 19:04

Jow de er på rådhuspladsen - men Paris lød lidt finere.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-10-04 19:09

nårrghhh det ved jeg da ikke...i Matador er den da ret meget værd

Er der nogen der har set/hørt noget til Molodrengen?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 19:12

Han har vel fornuftig nok ferie sydpå nede I solen.

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 19:15

Tak for svaret rpje. Jeg tror ikke der dukket flere morsomheder op i denne tråd, nu er den blevet til et spørgsmål om København contra Paris.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 19:15

Han var her for lidt siden.
http://www.kandu.dk/dk/spg/51719
Fra : molokyle Dato : 17-10-04 17:45

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-10-04 19:17

Sorry................hopper af her.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 17-10-04 19:27

>>arne.jakobsen
Emner der omhandler Forskellen mellem mand og kvinde. Plejer at være morsomme. Da det altid er den ene der udtaler sig om den anden. Med det resultat at sjov uenighed opstå. Fordi vi heldigvis ikke ved alt om det modsatte køn.

MV.

Peter Jensen