/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Killinger til salg i Nakskov og omegn?
Fra : c_lasse
Vist : 1590 gange
100 point
Dato : 16-10-04 22:29

Hej, jeg søger en sød lille gråstribet hunkat, da min egen kat for nyligt blev kørt ned.
Ingen krav om race. Lille betaling gives gerne.

M.V.H
T.Ø

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-10-04 22:34

Har du prøvet Dyrenes beskyttelses internater? Der er mange katte, der mangler et godt hjem, og ved at købe en kat hos dem, støtter man deres arbejde. Og da de gør en masse for dyrene, synes jeg, det er en god ting at købe deres katte, selv om man skal give noget mere end hos private.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 16-10-04 22:40

Ville egentlig helst også det! Men da jeg ikke har nogen bil, har jeg ikke mulighed for at hente katten for langt væk. For der ligger ikke noget internat i Nakskov...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-04 11:45

Der er mange andre steder du kan lede efter en kat.
F.eks den Blå avis, Dyrenettet.dk eller hvad med at sætte sedler op i lokale supermarkeder el.lign. om at du søger sådan en kat.
Hør på lokale dyreklinikker, de får også tit killinger indleveret.
Ud over Dyrenes beskyttelse er der også Kattens Værn eller Inges Kattehjem, dem kan du finde her på nettet og se om de har afdelinger i nærheden.

Held og lykke med det.
mvh dova

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 17-10-04 11:54

Tak dova, men vi har set på nettet... Og vi har ringet til de mennesker, som havde sat sedler op i supermarkederne! Der er én, som stadig er lidt relevant, men hvis der er andre, som har idéer, er vi stadig åbne!
Så vidt vi ved, ligger der ingen Kattens Værn eller Inges Kattehjem i Nakskov...
Den lokale dyreklinik er stadig en mulighed, vi holder åben!

Flere idéer ønskes gerne!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-10-04 16:40

På Falster kattehjem er der en masse katte for tiden. Er det umuligt for dig at få nogen til at køre dig, eller at tage bussen. Katten vil jo nok "snakke" en del på hjemvejen, så det vil være bedst, hvis du kan få en til at køre dig.
Du får lige et link. Håber det virker, selv om det er langt. Men ellers søg på: dyrenes beskyttelses internater og tryk så på Falster kattehjem.
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater/532d0fc25bc7b59ac1256e2b00569b00?opendocument&exp=210dd4fe3ee9c01fc1256b7400688dfc

Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse

Dato : 28-10-04 15:39

Tak for svaret dova.