/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Fik ved en fejl Bjarne_H's point. Kig he~
Fra : zonker
Vist : 519 gange
75 point
Dato : 23-07-02 20:00

Kjeldmann fik ved en fejl givet mig de 75 point.
Læg et svar, så du kan få de 75 point, som retmæssigt tilkommer dig.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 75 point
Dato : 24-07-02 01:16

Hej igen Zonker!

Du skylder mig egentligt 7 point mere, idet det var hvad jeg måtte betale for at læse svaret .

Nå men skidt med det, og svar mig venligst på om jeg kan bruge denne router fra din kommentar til Kjeldmann.

TW100-S4W1CA ADSL Internet Station router 4 ports 100 Mbit, 799 kroner :

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674617896

Jeg har selv en 10/100 Mbps NWay Switch fra RUBYTech hvor mine 2-4 Pc'er med forskellige styresystemer kører upåklageligt og hvor jeg kun har 1 direkte koblet til internettet via USB-porten og kabelmodemmet som er et Motorola SURFboard SB4100 (har haft det koblet op via switchen).

Mvh
Bjarne H

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 24-07-02 06:46

Umiddelbart vil jeg mene at den kan bruges
Men på TDC Internets hjemmeside, bruger de udfra hvad jeg kan se linksys.
Jeg har desværre ikke den store erfaring med Linksys.
Men jeg ville altid tage en ordentlig snak med min internet udbyder også forsøge at få et ordentligt kompetent svar fra dem som sælger hardwaren.
Kan de ikke det er det ikke hos dem man handler, specielt har jeg selv været glad for BJ Trading, da de altid har haft et ordentligt sagligt svar på hånden.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 24-07-02 06:47

Det med TDC erfarede jeg først efterfølgende da jeg fik rodet igennem deres sider, da de absolut ikke er overskuelige at gennemskue.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-07-02 11:38

OK - og tak for svaret - jeg undersøger nærmere inden jeg evt. køber.

Mvh
Bjarne H