/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
DVD med harddisk...hvilken
Fra : ziggy99
Vist : 514 gange
220 point
Dato : 16-10-04 15:38

Jeg har besluttet mig for at købe en DVD optager/afspiller....har ikke engang en afspiller i dag, da jeg har ventet på accabetable priser...men nu skal det være.
Jeg har kigget mig omkring i EL-giganten og de store kæder, men har svært ved at tyde de forskellige betegnelser fra hinanden.
Det jeg gerne vil have er: 80GB hardisk - ingen begrænsninger med medier dvs. ikke noget, der er outdatet allerede når jeg køber det.
Er der nogen der har erfaringer og/eller kan anbefale et godt køb til omkring kr. 5.000,-

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-10-04 15:41

Ups, den havnede vist under en forkert kategori!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-04 15:57

Prøv at kigge her - der er mange muligheder.

http://www.recordere.dk/dansk.htm

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-03-06 14:13

fin side refi, og den er opdateret siden