/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den der sang, hvad hedder den?
Fra : Mut707
Vist : 3379 gange
47 point
Dato : 16-10-04 14:40

Hejsa Folkens..
Hmm var til fest igår og der hørte vi sådan en sang.. ehm kan faktisk ikk noget af den, men sådan en som nogle af drengene kaldte "perker sang" den startede ud med sådan noget spil.. rolig.. og så i omkvædet sang de ilu, ....... ilu ...... ilu.....
eller ved ikk om det var ilu men noget lignende.. og ved ikk lige hvad de sang ved de prikker men lidt og så ilu igen..
Håber på at kunne få hjælp, det vil gøre mig 100% glad!
Mvh Julie..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 14:51

lytter lige, er lidt nysgerrig om der er nogle der finder den.

Var der på perkisk eller på engelsk, dansk eller hvad

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 14:57

det kan jeg ikk huske :$ hm hm.. var lidt.... tåget! hehe... men den er super!
Mvh Julie.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 15:10

ah det er vist mft der har lavet den.. 3 udlændinge fra danmark..

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-10-04 15:15

Det er vel Outlandis ?

http://www.outlandis.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 16-10-04 15:25

Kunne det som jajoe siger være Outlandish med Walou
hør den evt. her
http://www.outlandmoro.dk/elmoro.htm

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 16-10-04 15:38

Hmm den eneste "perker sang" jeg sådan lige kan huske er den der med skinhead preben der bliver sunget noget med for du er en fucking perker du skal æde svinesteg og det bliver foran fucking mig. for du en fucking perker.. hmm og ja en masse andet også

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 15:39

Nej nej nej! det er ikk sådan en racistisk en :O men ellers tak
Mvh julie. -Kigger lii på det med outlandish

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 16:30

Hmm nej det er ikk walou med Outlandish..
er slet ikk sikker på at det er 3 fra danmark der har lavet den alligevel!
men det lyder som nogle børn når de synger det det "ilu..ilu" i omkvædet

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-10-04 17:12

Du må hoste op med mere brugbare oplysninger... Så stiv har du vel heller ikke været.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 17:35

Hmpf hmpf.. Var ikk stiv men der blev spillet så meget musik, men det er ihvertfald ikk en dansk sang, mænd/mand der synger versene og lyder som børn der synger omkvædet..

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 16-10-04 17:35

Hmpf hmpf.. Var ikk stiv men der blev spillet så meget musik, men det er ihvertfald ikk en dansk sang, mænd/mand der synger versene og lyder som børn der synger omkvædet..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-10-04 20:26

Nu var du forhåbentligt ikke den eneste deltager i festen. Så prøv at snakke med dine venner om spørgsmålet. Kan de ikke give dig svaret, KanDe formentligt give nogle flere ledetråde, som du så kan sende videre til os stakler, der ikke er i stand til at give dig det rigtige svar med de få oplysninger vi har fået indtil nu.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 17-10-04 00:08

det er rigtig arne snakker med dem imoregn og så forøger vi med 20 point ;)
Godnat. Mvh Julie.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-10-04 00:11

G'nat Julie. Vi "snakkes" ved.

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 17-10-04 12:56

Wee har fundet ud af at dte er Outlandish der har lavet den..men hvad den hedder? ehh det ved jeg ikk.. :O/

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 47 point
Dato : 17-10-04 14:37

Så kunne det godt lyde som peelo
Den kan høres her http://www.outlandmoro.dk/elmoro.htm

Godkendelse af svar
Fra : Mut707

Dato : 17-10-04 14:40

Jaa sidal
Lige den jeg ledte efter! Tark..
Mvh Julie.