/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
håndbog (fz50)
Fra : tronddk
Vist : 683 gange
14 point
Dato : 16-10-04 14:11

er der ikke en håndbog her på nette som man bare kan printe ud for min store søster har smidt den væk og min far skal bruge den til og se hvordan man kunne få den til og køre ligt stærker ( det er en fz50) og hva for et af de har 2 tun udstødning giver mest

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 16-10-04 14:12
Accepteret svar
Fra : mortencj

Modtaget 14 point
Dato : 16-10-04 20:33

For at tage det sidste først så er den udstødning til 249kr en standard og giver ingen ting og den anden til 299kr er en tun udstødning men den passer kun på en tun cylinder.

Hvis man skal tune en fz´er er det nemmeste at købe et tun-sæt evt. ved protuna.

Man kan godt selv lave lidt små ændringer såsom at file lidt i udstødningskanalen, plane topstykket en smule.
Men som sagt det der gíver mest er et tun sæt

En manual kender jeg ikke til, men i Thansen´s katalog er der en del tegninger over en fz´er

MVH Morten

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 26-10-04 17:16

Tak for svaret mortencj.