/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
nymfer........
Fra : tronddk
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 16-10-04 14:00

jeg har tænk og det skulle være en kakadue eller en nymfe og trorg det bliver en nymfe.. for har ikke råd til en kakadue men hvis man køber en nymfe som unge og den bliver mega tam og så giver den en mage når den er ca 2 år er den så stadig tam ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-04 14:07

Ja, hvis den er meget tam, skulle der ikke være problemer i det, derimod kan det være medvirkende til, at den nye fugl bliver lettere at gøre tam.
mvh dova

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 16-10-04 14:10

Det kommer jo an på hvordan den fugl du har(køber), er skruet mentalt sammen.

Måske kan den, måske ikke... Det er der jo ingen der kan give garanti for.
Kan den forblive tam, så er det jo godt, men hvis den så ikke gør det, hvad så.???

Kommentar
Fra : Nymfeelsker

Dato : 20-10-04 09:55

Hvis du gerne vil anskaffe dig en mage er det bedre at den også er tam fordi at man kan aldrig garantere noget i
"fuglenes verden".
Selvom jeg selv har en tam og en ikke tam, så forblev den stadig tam.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 21-10-04 18:09

Tak for svaret taliskoko.