/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
w m a filer
Fra : karin42
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 16-10-04 10:36

Vi har store problemer med at afspille W M A FILER og videoklip hvem har et rigtigt godt og brugbar råd ?
venlig hilsen fam Nielsen.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 10:40

Hvilken afspiller bruger i??

find evt en anden afspiller

http://www.download.dk/search.asp

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 60 point
Dato : 16-10-04 10:53

Prøv og download denne afspiller, måske det hjælper, husk og åben den i programmet:
http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&lna=1

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 16-10-04 10:54

hmm, windows mediaplayer skal da kunne spille WMA

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 16-10-04 11:40

Prøv at finde nogle codecs? det vil måske kunne hjælpe...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 13:39

hvis man istallere, den nyeste Windows media player burde der ikke være nogle probleme overhovedet, ellers er det selve filen der er korupt, men ellers kan du forsøge at installere Klite codec pack, det burde løse problemet.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 16-10-04 16:54

Start med at hente den nye Windows Media Player 10 her

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/da/player/download/download.aspx

Den understøtter også de gamle version 7,8,9 codecs og er ganske meget blevet optimeret i sin kode så den ikke er så tung at danse med længere....plus brugerfladen er designet lidt om så den nu også er meget mere brugervenlig

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-10-04 11:15

til kennybear ! nu kan den afspiller du nævner ikke bruges i vores program som er windows n t 2000 så det er lidt ærgeligt . mvh. fam nielsen.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 11:48

Bare lige for at ordkløve lidt, men der er vist ikke noget der hedder windows nt 2000, det er bare plain windows2000 (bygget på nt teknologi) hehe ;)

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 17-10-04 21:13

jamen jeg vil ikke sige dig imod bruuno 117 det er nok galt med formuleringen .
mvh........ fam nielsen.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 17-10-04 21:15

Tak for svaret Steffansteffan.
   vi takker for rådet - og håber det problem er løst .
mvh. fam nielsen.