/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hvordan laver man ??
Fra : return
Vist : 493 gange
120 point
Dato : 16-10-04 09:49

hvordan laver man et tegn der ligner et s og som ligger ned ??

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 130 point
Dato : 16-10-04 10:04

er det dette du mener ~

Jeg fandt det i Word under indsæt og så symboler.

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-10-04 10:06

ja det er det tegn jeg mener men jeg skal bruge det tiæl en internet side så hvordan laver jeg det i selve søgelinien ? gir du mig et brugbart svar får du 100 point mere

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 10:07

Hos mig er det tasten th for Å, hvor jeg trykke AltGr samtidigt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fruSkrap

Dato : 16-10-04 10:08

man kan også holde tasten AltGr nede og så trykke på tegnet ~ på tastaturet, det kommer først frem når man har tastet næste bogstav ~!
venlig hilsen
fru Skrap

Kommentar
Fra : abella

Dato : 16-10-04 10:09

tryk på tegnet samtidig med AltGr så er det der *S*

Kommentar
Fra : abella

Dato : 16-10-04 10:11

ups bentjuul så ikke du havde skrevet det samme - sorry.

fruSkrap man behøver vel ikke skrive mere - bare taste mellemrum ~

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 16-10-04 10:12

Tak for svaret fh1dk.

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 16-10-04 10:14

Hold AltGR nede (ved siden af mellemrum tasten) og tryk to gange på tasten med disse tegn ~, ^ og ö. Tasten ligger ved siden af enter og "å"

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-10-04 10:14

gå i

programmer-tilbehør-systemværktøjer-tegnoversigt

Der har du alle tegn og bogstaver

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 10:20

hej return
Hvordan løste du det ??

//bentjuul

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-10-04 10:51

Bentjuul >der kom en ven forbi og løste det for mig god weekend til alle på kandu

Kommentar
Fra : goofy_dk

Dato : 16-10-04 10:54

og hvem får pointene, det er ikke nok barea t skrive god weekend

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 10:55

Ok return men hvordan - det er jo en viden database der opbygges her - så vil det være rart med løsningen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-10-04 11:11

det var faktisk det samme du gjorde men min ven kom først så håber du forstår jeg ikke kunne give point til dig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-04 11:18

Jamen så forstår jeg ikke at du giver fh1dk besvarelsen, der er da 4-5 andre en mig der anviste dig samme metode som mig - det da ok at du ikke vil gi' mig besvarelsen, men du valgte at give besvarelsen til en der ikke var helt rigtigt.
Det syntes jeg ikke er pænt overfor de brugere der har brugt tid på dig.

//bentjuul