/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stel nummer på scooter HJÆÆLP
Fra : kaffepause
Vist : 2232 gange
100 point
Dato : 16-10-04 02:30

hey jeg har købt en suzuki Ap 50 den er blevet sendt af en gut i rødekro med fragt mand han sagde der var papir med på den og det var der ikke jeg kan ikke finde stel nummeret på scooteren (nogen der ved hvor det sidder??) og ham gutten jeg købte den af har enten slukket sin tlf eller skiftet nr hvad gør jeg så ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-10-04 02:35

Somregel sidder der et skilt med nummeret under højre trinbrædt, så det er nemmest at ligge den ned.
Desuden sidder nummeret altid på kronrøret, den del af stellet henne ved forgaflen. Og tit er der en plastbrik der kan pilles ud foran ens knæ, derinde kan nummeret ses.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : permaler

Dato : 20-10-04 15:39

Hej! Du har lidt af et problem, (har selv haft en del ap'er).
Og stelnr skal sidde under hvor du har din højre fod lige foran cyl. men problemet med ap'erne er at det ruster væk
meget hurtigt så sansynligheden for at du kan læse det er meget lille da det kun er laver med små prikker.
og det er det eneste sted hvor det står, så hvis du ikke har reg. attest på den kan det godt blive svært
at spore stelnr. så jeg ville rette henv. til ham du købte den af.
held og lykke.
mvh permale

Annuller spørgsmålet
Fra : kaffepause

Dato : 10-09-06 17:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål