/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Somewhere over the rainbow
Fra : bruuno117
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 15-10-04 20:43

Hej, jeg sad og så E.R (skadestuen) i går. og der var en en sang, som jeg er ret sikker på var "somewhere over the rainbow", men der er jo flere versioner af den (tror jeg nok), så jeg vil gerne vide om der er en der kender den version jeg søger.

Den starter med en slags brummen lidt ala

uuuuuuuuuhuuuuhhuhhhuhhhhhhhuuuuhh (lyder ret vemodigt)

Ved godt det er lidt mangelfuldt men det er hvad jeg har at gå efter

(jeg beklager jeg kun har 50 point at gi for det, det er mindste 300 værd for mig, men desværre)

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 15-10-04 20:48

--> bruuno117

Prøv at gå ind i den nærmeste pladeforretning og spørg efter titlen. Hvis det ikke er nok, så prøv at give dem sangernavnet: Vera Lynn

Mvh
H

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-10-04 21:03

En rainbow....men den rigtige ??

http://severo.mymusic.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-10-04 21:58

Den udgave der starter på den måde, kan næsten kun være den med en sangerinde der hedder Kimberley Locke.

Men ellers er der jo utrolig mange der har indsunget den. En anden nyere udgave er med Tori Amos

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-04 22:00

kvinde eller mand? Det må du kunne høre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-10-04 22:12
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-04 22:16

Eva cassidy's version er forrygende! Stor sangerinde der desværre døde af kræft i 80'erne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-04 22:17

sorry 90'erne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-04 22:18
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-10-04 23:58

så afgjort en mand.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-04 00:49

Hvis det er en mand der synger, er der ikke så mange muligheder: Enten Taco eller Ronan Keating

Men Kimberley Locke synger den også med en rimelig dyb stemme

mvh dova

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-10-04 00:57

Tja alt i alt med den sang kan jeg nu bedst lide Yngwie Malmsteen´s udgave af den!!!!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 13:21

det er ingen af dem, prøv igen ;)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 14:36

nå jeg fandt den selv , det var med en kunstner der hedder Israel Kamakawivo, så hvem skal jeg nu give pointene !?