/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BASICS?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 15-10-04 20:33

Er der nogen der ligger inde med noget musik med BASICS?
Jeg har forgæves eftersøgt dem på Biblioteket. Det kan da ikke passe at de ikke har indspillet noget.
Pointene bliver sat op hvis jeg får et rigtigt godt svar.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-04 20:53

Hej arne.jakobsen

Du staver det forkert. Jeg har masser af musik med Basíx. Jeg giver dig et link her, eller gå til min hjemmeside og skriv i min gæstebog. Så kan vi måske finde ud af noget sammen.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=basix&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Med venlig hilsen
Franksp

PS. Det er skide god musik. Hvad med SafriDuo. Kan du li' dem. Jeg har lige købt den nye dobbelt-CD - Den er super

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-10-04 20:55

Hej arne.jakobsen

Jeg skrev ikke adressen, men du finder den nok hvis du vil, er jeg sikker på

mvh
Frank

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 20:58

Hej Frank. Du har ret, det er dem jeg tænker på. Gi mig lige et link til din hjemmeside. Den er ikke under din profil. AJ

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-10-04 21:21

Arne, brug Google og søg på mit navn her. Er du iøvrigt på msn?

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 21:22

Tak for svaret Franksp.

Oplysningen om det korrekte navn var nok. Jeg har nu fundet dem på biblioteket og har reserveret deres Cd'ere.

Can U Have it godt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 21:24

Ja Frank, jeg er på MSN. Prøv svampinet.dk

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-10-04 21:25

The same to you. Har du msn. Så kunne vi måske stadig finde ud af noget nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 21:25

svamp@inet.dk that is.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-10-04 21:26

OK. Jeg prøver nu