/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 g mobil
Fra : jollyjomper
Vist : 458 gange
500 point
Dato : 15-10-04 16:53

hvad er det billigste abbonement?
ang. den reklame på tv.2

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-10-04 17:02

lad vær det er så mange problemmer med 3g mobil manglene signal slukker samtalen når man skifter mast mm.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 15-10-04 17:06

199 kr. pr. måned

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 15-10-04 18:01

Rotw
Har lige fået min 3 mobil ind ad døren i dag, så vil tiden vise sig om du ret. Tror ikke rigtigt på det, det har nok været i starten der var problemer.
Men det skulle være interessant at høre fra folk med både gode og dårlige erfaringer med 3 mobiler.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-10-04 18:08

selvfølig kan der ske meget på 1,5 måned

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-10-04 18:40

Husk på, at 3g kun har en begrænset dækning i DK, og slet ikke i udlandet.
Jeg mener man udvalgte nogle storbyer for at opnå den dækning man forlangte i "prøveperioden", så du kan være uheldig at bo et sted hvor der slet ingen dækning er, eller for den sags skyld kommer.
Personligt ville jeg nok tækte mig mere end 2 gange før jeg investerede i den type telefoni.
Og har det ikke undret dig, hvorfor de store selskaber ikke er gået ind på markedet??

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-10-04 18:54

hvis der ikke er dækning slår den over på alm. net.. men når den gør det så afsluttes samtalen..desværre..

Junior hin oplyste.. men uden 3 mobil

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-10-04 19:17

Så går jeg også ud fra, at man skal betale for samtalen, selv om det er mellem 2 3g mobiltelefoner.?? Gratis mobilsamtaler gælder vel kun indenfor 3g eget net.

Hvis abonnementet ikke koster mere end ovenfor beskrevet, hvorfor er man så begyndt at sælge telefonerne til en meget billig pris?.
Fordi de stopper???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 19:19

Kbh og Amager er endnu ikke heldækkende - iflg. en af mine koleger hvor både han og hans kone har sådan et apparat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-04 23:14

3g synes at have bedret sig på det sidste - min datter bruger den og er glad for den - men den har stadig børnesygdomme - rigtigt at den ind i mellem lige afbryder ganske kort - roamer - men kommer meget hurtigt igen.

ps.. man betaler grundabonnement på kr 69 - det koster lidt mere med yderligere ting og sager - desuden er der 2½ times gratis opkald til andre udbydere om måneden - og de er jo af og til nemt brugt hvis man ringer til dem.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 17-10-04 16:36

Både min mand og jeg har haft 3-mobiler i ca. et halvt år, og mange ting er blevet forbedret siden starten. Der er blandt andet kommet flere tjenester på 3's egen tjenestehjemmeside via mobilen ("Portalen").

Det er sådan, at hvis man har abonnementet "0 på 3", koster det ingenting at ringe mellem to 3-mobiler, hvis bare den, der ringer op, er i 3's eget net. Så selvom modtageren er i et andet netværk, er det stadigvæk gratis samtale.

Vi bor i København og har ikke haft problemer med, at samtalen går ud ved automatisk skift til andet net.

Det er sandt, at dækningen ikke er fuld endnu i mange byer, men min mand arbejder tit udenfor København og har både haft dækning i for eksempel Holte og Holbæk. Desuden kan man på et kort på 3's hjemmeside (www.3.dk) se, hvor der er 3 dækning i hele landet.

Med venlig hilsen CamillaD