/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg har ingen billeder på min mail ?
Fra : Rustica.dk
Vist : 518 gange
190 point
Dato : 15-10-04 15:36

Hej !
Jeg har lige fået instaleret SP2, og nu får jeg ikke billeder på mine mail, som jeg har gjort tideliger ??
Er det ikke muligt at sætte den op så jeg kan se de mail som jeg plejer ?
Jeg tror det har noget at gøre med at mailen består af link ?

TAK

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-04 15:42

i dit mail program, prøv at gå i funktioner-indstillinger-sikkerhed

Der er noget at lege med, evt den rubrik med "vis billeder osv

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-04 15:43

Er det dette, der er dit problem?

[citat]
Change the way a linked object or embedded object appears
Do one of the following:

Display a linked object or embedded object as content or as an icon

Select the linked object or embedded object you want to change.
On the Edit menu, point to object name Object — for example, Worksheet Object — and then click Convert.
Do one of the following:
If you want to display the content, clear the Display as icon check box.
If you want to display as an icon, select the Display as icon check box.
Change the icon or icon label that represents a linked object or embedded object

Select the icon you want to change.
On the Edit menu, point to object name Object — for example, Worksheet Object — and then click Convert.
Click Change Icon, and then click the icon you want.
Type the text for the label in the Caption box.
[citat/]

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 15:46

Hej Rustica.dk
Hvis det er outlook express du bruger så tjek lige >>funktioner>> indstillinger >> fanebladet sikkerhed>> fjern fluebenet i >>tillad ikke,at vedhæftede filer.........
tryk OK og det skulle gerne være som det har været hele tiden.
Kærlig Hilsen SA

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-10-04 15:54

Tak for svaret troldenesdhb.