/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
CORT M200 elguitar
Fra : cokie
Vist : 656 gange
50 point
Dato : 15-10-04 14:47

hej..

jeg har længe overvejet at få anskaffet mig en elguitar og har længe ledt efter det rette valg..
har så fundet en på www.aage.dk...
http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=17506

jeg er lidt nybegynder så derfor vil jeg nu ikke betale mere end de 2500 som guitarpakken koster..

ville bare høre om det er et godt valg eller om i har andre alternativer eller butikker der har noget på samme niveau eller måske bedre til samme pris eller billigere??

håber på hjælp :)

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-10-04 14:50

Tja - selve det tilbud som Aage fyrer af der er et vældigt godt tilbud til dig der vil lære at spille elguitar! For senere hen får du dine helt egne ideer om hvordan du senere hen vil ha din personlige guitar! Det tog mig senere hen 5år inden jeg fandt den perfekte guitar til mig - men havde haft mange igennem tiderne af forskellige slags men startede selv med en startpakke magen til den du har på tilbud!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-10-04 15:35

Det lyder sig et fornuftigt begynder tilbud - der er alt hvad man behøver.

En alternatic adresse kunne være: http://emkmusik.dk/
( jeg kan umiddelbart ikke finde et tilsvarende tilbud hos dem )
men der er den fordel, at hvis man findet det rette - så har de en afdeling i Flensburg
hvor man umiddelbart sparer mindst 9% (primært pga. den lavere moms i Tyskland).

God jagt.

Mvh Ivan

Accepteret svar
Fra : BigDBoogie

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-04 20:45

tag en rutineret guitarist med ned og pille ved dyret. Det er vigtigt, at guitaren er let spilbar, så du ikke skal kæmpe unødigt mod guitaren - der er udfordringer nok i forvejen, når man er begynder...

Og så får man næsten altid, hvad man betaler for...så du bliver nok "grejsulten" igen om en 2-4 år, men så har du også haft mange gode timer med det billige grej, og kan måske endda sælge det for en lille sum igen til endnu en nybegynder...

startede med en fake-strat til 500,- og een pedal direkte over stereoanlæggets båndoptager...ny lyder mit grej sådan her
http://bigd.mymusic.dk

It´s BigDBoogie...grab my handle!

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 18-10-04 08:19

Jeg takker.. tror jeg vil købe den.. bare lige tha cash først..

men tak for svarene..

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 18-10-04 08:19

Jeg takker.. tror jeg vil købe den.. bare lige tha cash først..

men tak for svarene..

Godkendelse af svar
Fra : cokie

Dato : 18-10-04 08:21

Tak for svaret BigDBoogie.

Kommentar
Fra : BigDBoogie

Dato : 18-10-04 12:31

...god fornøjelse! verden behøver mere tråd, og mindre gråd!!!