/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
password/kodeord
Fra : abella
Vist : 635 gange
20 point
Dato : 15-10-04 14:26

jamen ufff, fatter det ikke - ændrede kodeordet til login her på kandu - men det virker ikke - har genstartet og gjort ved - stadig det besværlige jeg fik. Hvad er nu det ??????????

Hvad gør jeg nu ????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-04 14:28

?? du er jo inde på kandu

Accepteret svar
Fra : svampearne

Modtaget 30 point
Dato : 15-10-04 14:29

Hej bella
Du har nok ikke gjort det rigtig så, det nemmeste er at lave dit password via den mail du har fået tilsendt, ellers er der ovre i v.side her på siden en der hedder kodeord / email hvor du også kan lave det om.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : abella

Dato : 15-10-04 14:33

har gjort det som der beskrives og det blev accepteret - prøvede så igen via den mail jeg fik - stadig ingen forandring.

teil - ja jeg er inde men på det gamle kodeord.

logger af og på for at finde en løsning - flere gode ideer ?????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 14:35

oppe til venstre>din profil>rediger profil>ændre kodeord/e-mail
Nyt kodeord = her skriver du nyt kodeord
skriv kodeodr igen = her gentager du det nye kodeord
Hvis det er sådan du har gjort - så:
oppe til venstre >log af..............og så log på med dit nye kodeord.

Virker det ikke, skal du enten slette dine cookies eller logge på fra en anden comp som ikke har samme IP adresse som den du har nu.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 14:37

Desværre søde, der er ikke andre end de muligheder, jeg har beskrevet for dig.
Kærlig Hilsen SA

Godkendelse af svar
Fra : abella

Dato : 15-10-04 14:38

Tak for svaret svampearne.

gav ikke op - men var temmelig desperat - så den gik igennem efter lang tids frustrationer - endelig !!!!!!!!!!!
Til din oplysning via den åndsvage email som ikke ville lade mig ændre indtil nu - tak igen !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-04 14:41

At blive bruger på kandu kan til tider kræve tålmodighed

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 14:43

dvsl søde - står altid til rådighed, og særlig i biologi er jeg en hård nyser. Så du spør løs og jeg svarer.
Kærlig Hilsen SA