/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
hvad betyder
Fra : tovelizzie
Vist : 374 gange
200 point
Dato : 15-10-04 12:52

jeg har en cd , som ikke vil lade mig indtaste kode , der kommer en fejlmelding -
Copyapplication.exe har fundet en fejl . er det min pc der er noget galt med , og evt. hvordan retter jeg det
mvh. tovelizzie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 12:55

Jeg går ud fra at det er en prøveversion af Autocad du har, så det kan være datoen er udløbet.
Du kan prøve at stille comp tilbage i tiden. (dobbltklik nede ved uret)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-04 13:10

Efter sigende er de ældre AutoCAD ikke kompatible med Windows XP, det er i hvert fald det argument forhandlerne har brugt for at få kunderne til at opdatere.

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 15-10-04 14:15

sorry- tror nok det var forkert plaserinng af mit spørgsmål
det er et pc program mig- og mit liv - som jeg ikke kan få til at virke - kan sagtens install. det men ikke komme til at sætte min kode ind , så det kan fungere -
og her kommer så den fejlmelding som skriver Copyapplication.exe har fundet en fejl
håber på hjælp mvh . tovelizzie

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 15-10-04 15:26

hold op, den med uret holder ikke mere, hvis man gør det idag bliver trailen lukket, og det hjælper ikke at stille tilbage.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 16:35

xyzzygy > det er jo ikke Autocad.................men hvis det var.
Der findes prøveversioner som ikke lader sig indstallere på grund af forkert dato/årstal
Disse versioner kan indstalleres ved at rykke tiden tilbage og lade comp forblive indenfor prøvetiden. Men er dato først overskredet er det for sent.
(min comp kører stadig på jan. år 2000 og det er temmelig besværligt)