/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skræmt halvt ihjel
Fra : briani
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 15-10-04 09:55

Hejsa

Hvad sker der, hvis man bliver skræmt halvt ihjel...to gange?

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-04 10:04

De har jeg overlevet 3 gange.

½død = ½levende.

2x½død = hel død
2x½levende = hel levende

facit: hel levende = hel død

så der sker vel intet , med mindre at man er en ost. ??

livet er der hvor de døde holder ferie.

Mvh. Natmaden

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-04 10:04

Der skal dælme smalltalkes idag hva' briani

...jeg har masser af tid. Der er ikke en skid at lave her på jobbet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-04 10:27

Jeg skal begraves i dag, men jeg håber da stadig på at jeg må være med.
Hvis det da ikke er for skræmmende.
Det er vist lige passende med denne fra molo's cyberkæreste.
http://www.kandu.dk/dk/tip/9333

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 10:32

1 x ½ = ½, ½ X ½ = 1/4, ½ x 1/4 = 1/8 osv... Altså bliver man mindre og mindre død, for hver gang man dør halvt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-04 10:45

Citat
1 x ½ = ½, ½ X ½ = 1/4, ½ x 1/4 = 1/8 osv... Altså bliver man mindre og mindre død, for hver gang man dør halvt

Nope molo, det er pisse mistiskt,
En opti mister siger:
Man bliver mere levende.
1 x ½ = ½, 2 x ½ = 1, 4 x 2 = 8, 8 x 4 = 32 osv... until the world is mine

Kommentar
Fra : macau

Dato : 15-10-04 10:46

hii , hii.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 10:54

natmaden -> Fuld af sludder er du :

F.eks. 2 X ½ død = 1 død ..hvilket jo som bekendt ikke er i overensstemmelse med sandheden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 10:57

Jeg har forresten været død 1 gang allerede. D. 16-2-1996, men fjolserne i lægeambulancen tog strøm på mig, så jeg genoplivede.

Når jeg dør igen, vil jeg altså have døet 2 gange, men kun haft 1 liv. Møg uretfærdigt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : macau

Dato : 15-10-04 11:01

hvis det skulle ske igen,så overtager jeg greamy ok ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 11:05

macau -> Dén bemærkning vælger jeg at sidde overhørig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 11:35

Det er måske derfor Creamygirl hvisker:"ham molo er vist lidt død i sværen"
Halvdød = ½ tilbage
halvdød = ½ af en ½ = 1/4
halvdød = ½ af en 1/4 = 1/8
Altså 3 x halvdød = 1/8 tilbage.................så vær lidt forsigtig nu.

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 15-10-04 11:56

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 12:10

Tak emesen For en gangs skyld giver du mig ret (Fra : molokyle Dato : 15-10-04 10:32)

..altså mht. matematikken, men fortolkningen er vi da heldigvis stadig uenige om

Bortset fra det. Antager vi du, for en sjælden gangs skyld, har ret; så dør man aldrig, hvis man kun ½ dør. Blot bliver der mindre og mindre liv tilbage, modsat min udlægning, hvor der bliver mere og mere liv tilbage. I begge tilfælde vil man kunne leve evigt, hvis blot man sørger for kun at ½ dø

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 12:11

Øj, jeg fik sgu en stjerne. Tak briani

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 12:48

Ja ja - og kommuneskatten nedsættes vel tilsvarende i min beregning.