/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Con Te Partiro
Fra : technet
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 15-10-04 01:59

er ved at lave et støre PC projekt så derfor
Con Te Partiro
dvs. går i vinterhi
hej så længe vi ses måske igen på

HTTP://3283644807

http://www.ycyx.com/disc/brightman/time%20to%20say%20goodbye.wma

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 02:05

GoodBye Friend for nu. Men hvorfor måske? Ingen diskution her. Ha' det godt til vi høres ved igen. AJ

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-10-04 02:06

Con te partiro - Time to say goodbye.

Jamen så hej med dig technet.
Hyg dig

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-04 02:18

Hej med dig technet - og på gensyn på HTTP://3283644807 forhåbentlig er det kun midlertidigt at vi skal mangle dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 07:49

Farveller technet.

Du vil blive savnet, men held og lykke med projektet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-10-04 11:46

Også held og lykke med projektet herfra

// Toupie

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-04 13:02

Jeg vil hellere sig "ses" en dag

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-10-04 13:52

ja og iaften er der farveller til kollegaerne de holder fest for mig
for på mandag er det på vej til Silicon Valley + trip to Canada (C-GSQL)
ca 3 mdr indtil vidre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-04 18:33

... du gør mig helt misunde(-r-)lig technet, men dét får mig blot til at ønske dig mere held og lykke

PAS NU PÅ ..dér !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-10-04 22:41

Det lyder da bare superlækkert.
Rigtig god tur.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : technet

Dato : 31-10-04 13:06

Tak for svaret emesen.
og nu fik jeg lige tid til lidt fritid , og her er klokken nu 06.56 ( så herfra en godmorgen)
men ellers har det godt og arbejder som en gal ( men lønnen er god, og jeg skal ikke klage)
og jeg befinder mig godt , og har enda været ude ved et 2600 møde ( det er der hvor hacker mødes)
der tænkte jeg hvorfor ikke et kandu møde ( evt. med storskærm)
vildt spændende , og ikke mindst hvor jeg nu har truffet Bill Gates him self og fået en lille snak
men han er jo kun finans mand og det er os der laver arbejdet ( men jeg vil ikke bytte)

det er lige ved at jeg ønsker ikke at vende tilbage til lille danmark igen
men som det gamle orsprog lyder , Ude godt hjemme bedst.

med venlig hilsen Technet
og send en stor hilsen på kandu

PS. hvis der er nogle der har problemmer med xp sp2 , så bare vent til i får den nye version af windows
okey: xp sp2 = okey men folk har ikke rigtig sat sig ind i nogle af de ting som der bliver beskrevet ,
og her er der enda kørt en test med et gammel hardvare såsom et capturecard fra 1998 og det kørte perfect
nå men det har måske noget med de forskellige SPIL folk har ( undersøger det)