/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Peder Bagger, Borgmester i Ribe.
Fra : 2601
Vist : 1645 gange
200 point
Dato : 14-10-04 21:40

Hvornår blev Peder Bagger, Borgmester i Ribe født samt hvornår døde han?
Han skulle være gift med en Anna og have en Søn Jens Pedersen Bagger.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 14-10-04 22:46

Fra FS. er det evt din gift INGEBORG TOMSDR +
Senta
med FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Denmark
Family Group Record
Search Results | Download

--------------------------------------------------------------------------------

Husband
PEDER BAGGER Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 14 OCT 1703 Grimstrup, Ribe, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
INGEBORG TOMSDR Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 14 OCT 1703 Grimstrup, Ribe, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Children

FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Denmark
Family Group Record
Search Results | Download

--------------------------------------------------------------------------------

Husband
JENS JORGEN BAGGER CHRISTENSEN Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 10 MAY 1882 Vilslev, Ribe, Denmark
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------

Wife
GRETHE METTE PEDERSEN Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 10 MAY 1882 Vilslev, Ribe, Denmark
Death:
Burial:

Kommentar
Fra : senta

Dato : 14-10-04 22:53

Er det din
Senta
Samtlige personer i husstanden

ribe, Vester Horne, Varde Købstad, , , Skovbogade 37, 1, FT 1870
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Albrecht Frederik Bagger, 49, gift, Husfader, borgmester, canseliråd, byfoged, Byskriver, København
Jensine Marie Cathrine Bagger, 41, gift, Kone, , Holstebro
Caroline Emilie Bagger, 16, ugift, Datter, , København
Alma Theresia Bagger, 11, ugift, Datter, , Varde
Edith Camilla Bagger, 11, ugift, Datter, , Varde
Anne Marie Nicoline Schmidt, 65, ugift, Slægtning, , Gryderup [Korsør Amt]

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-10-04 22:53

Måske er det en af disse præster, der senere blev biskop i Ribe?

Bagger, Peder født 8 Jan 1714 død 23 Apr 1762 Præst i Fuglse-Krønge

Bagger, Peder Poulsen abt 1643 16 Aug 1704 Præst i Kjølstrup-Agedrup

fra dette link:
http://eneriis.punktumsoft.dk/data/B.htm
hilsen Svend

Accepteret svar
Fra : Finn_Kyhn

Modtaget 210 point
Dato : 14-10-04 22:55

Peder Baggesen er født før 1450 og dør 1483 i Ribe. Han var borgmester i Ribe og gift med Anna. De havde sønnen Jens Pedersen Baggesen, født før 1483 i Ribe, død efter 1510. Han var købmand i Ribe. Jens´ sønnesøn er Peder Baggesen der var rådmand i Ribe.
Jens Baggesen er en af min kones aner - så hvis du har yderligere kommentarer er jeg meget interesseret. Du kan svare direkte på kyhn.faaborg@stofanet.dk

mvh
Kyhn

Kommentar
Fra : senta

Dato : 14-10-04 23:01

fra denne hjemmeside
senta

http://arosleo.dk/vapsaner.htm
6250Bagge Jensenomk 1511Ribe24 OKT 1578RibeKøbmand og rådmand

Kommentar
Fra : senta

Dato : 14-10-04 23:10

Fra FS. er det din ???
senta
Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

Peder Bagge Compact Disc #72 Pin #816908
Sex: M

Event(s):
Birth: 1431Place: Ribe, Denmark
Death: bet 1511 and 1530Place:

Parents:

Marriage(s):
Spouse:

Marriage: bet 1450 and 1482Place:

Personal Information:
Occupation: Place: Mayor Ribe

Notes and Sources:
Notes: None
Sources:Available on CD-ROM Disc# 72

Submitter:
Michael Andrew ROSENØRN-LANNG

Submission Search: 797990-0606103054828
URL: http://www.mikelanng.com/mtree/
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #72
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

About FamilySearch Pedigree Resource File:
The Pedigree Resource File is a new lineage linked database of records available on compact disc containing family history records submitted by individuals through FamilySearch Internet Genealogy Service. Family information is organized in family groups and pedigrees and includes submitted notes and sources. Many charts and reports can be printed from this data. Each disc contains about 1.1 million names. With the publication of every five discs, a master index for those discs will be published and packaged with that set of discs. With the publication of every 25 discs, a master index for those discs will also be published and packaged with that volume of discs. Discs may be purchased as sets or volumes.

Please Note:
Submitter information is provided to help in the coordination of personal family history research. Use of this information for any other purpose, including marketing, advertising, or commercial solicitation, is strictly prohibited.

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 28 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

Peder Bagge Compact Disc #78 Pin #573671
Sex: M

Event(s):
Birth: 1460Place:
Death: UNKNOWNPlace:

Parents:
Father: Mans Bagge Disc #78 Pin #573549
Mother: Carin Bagge Disc #78 Pin #573616

Marriage(s):
Spouse: Estrid Store Disc #78 Pin #573632

Marriage: Place:

Notes and Sources:
Notes: None
Sources:None

Submitter:
George Arthur LARSON
695 East Patriot Blvd 172 Reno, NV 89511

Submission Search: 2242086-1116103142259
URL:
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #78
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

Individual Record FamilySearch™ Pedigree Resource File

Peder Bagge Compact Disc #72 Pin #816908
Sex: M

Event(s):
Birth: 1431Place: Ribe, Denmark
Death: bet 1511 and 1530Place:

Parents:

Marriage(s):
Spouse:

Marriage: bet 1450 and 1482Place:

Personal Information:
Occupation: Place: Mayor Ribe

Notes and Sources:
Notes: None
Sources:Available on CD-ROM Disc# 72

Submitter:
Michael Andrew ROSENØRN-LANNG

Submission Search: 797990-0606103054828
URL: http://www.mikelanng.com/mtree/
CD-ROM: Pedigree Resource File - Compact Disc #72
CD-ROM Features: Pedigree View, Family View, Individual View, Reports, Downloadable GEDCOM files, Notes and Sources.
Order Pedigree Resource File CD-ROMS

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 15-10-04 02:56

Til Finn Kyhn.

Da jeg har haft disknedbrud var min backup behæftet med fejl. Jeg siger mange tak for svaret, nu fik jeg rettet denne person op. jeg har ikke mere på denne.

Med venlig hilsen