/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Spørgsmål til svampemiddag
Fra : hansen9
Vist : 393 gange
2 point
Dato : 14-10-04 21:29

SA>> De der 500 gram svampe, er det champignon eller de nærmeste i græsplænen? Stod det ikke på siden hvor du hentede opskriften?
Jeg mener at have hørt, at svampe ikke bare er svampe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 21:39

Lige meget ... bare du inviterer MIG med hanne9 !!

....hvisker : ..og ikke siger det tilæ cremygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-10-04 21:45

Og hvis du så lærer at læse først Molo...... Jeg hedder sgu' ikke Hanne

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 12 point
Dato : 14-10-04 21:52

Sorry.. hønse

...Molo som stadig imod tilbud om gratis middag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 21:54
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 21:56

Rettelse ->

Sorry.. hønse9

...Molo som stadig tager mod et hvert tilbud om en gratis gang middagsmad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 21:57

</GRØN AMA'R>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-10-04 21:57

Molo>> Og du er stadig ligeglad med hvad det er for svampe: Kunne blive din sidste middag...

Jeg vil hellere have oksesteg

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-10-04 22:20

Molokyle

Hvis du en dag skulle "lande" på Fyn, vil jeg godt gi' dig en rigtig lækker middag med dejlig rødvin eller øl. Jeg er netop lige kommet hjem fra en dejlig Tysklands-tur sammen med min søde kone. Som sagt, hvis du slulle komme til Fyn/Odense er du meget velkommen.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 14-10-04 23:51

FrankSP - Grand master i spytslikkeri og hverdagsdruk byder på Tornado med smuglersprut, mens konen stripper. Go fornøjelse (væmmes) Måske får du lov til at se hans tatovering, den gotiske (skraldgriner)

Nap du hellere hansen9, Molokydsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-10-04 00:36

Nåh PsycoEddie, kom du lige i tanker om at du OGSå havde en profil der hed Resistance?

Udover: Eddie_Skov - Eddie - The_Expert - svampearne - svampen_arne - Professor_svamp - arne.jacobsen m.fl.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 15-10-04 08:39

@arne.jakobsen - du skal squ da til lægen du lider da i den grad af paranoia - din klovn

> hanne9 ta du bare champignon. Dem kan du købe rimelig friske hos din grønthandler nede på hjørnet.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-04 09:44

Resistance er den "gamle narrehat" Ram2,som er blevet bortvist fra kandu
men han kan åbenbart ikke undvære os,ret læge af gangen.

Brian

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 18-10-04 08:35

Læge.......tjaeee, du må være en drøm af en patient. Fast arbejde

Øhhh, mod dumhed kæmper øhhh selv guderne forgæves. Den, øhh.. den har jeg altså lige selv fundet på.

Og nej, Restistance er ikke = Ram2, kloge åge, men efter at have kigget lidt på Kandu, er jeg i forholdet til Briani enig med Ram2; Brianis intellekt minder meget om vådt bølgepap

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-04 08:42

Godmorgen Ram2

Du er sku en tand for dum
Du kan ikke undværer os ret længe af gangen din nar.

Den eneste du kan narre herinde,er dig selv.

Skynd dig nu hen i børnehaven,og se om der er en der gider at lege idag,JEG TVIVLER

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 26-11-04 21:31

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-04 01:38

Ja, ...var det ik' et åndsvagt svar ?

Der burde have stået : ...Molo; som stadig tager imod et tilbud om en gratis middag

</MOLOKYLE>