/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP - ikke adgang til egenskaber i mapper~
Fra : jemagnussen
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 14-10-04 21:28

Hej,

Jeg har fået et "sjovt"...! problem. Jeg vil gerne ind i egenskaberne i nogle mapper i stifinder og ændre dem til krypteret indhold, det har virket fint tidligere, men nu sker der ikke noget når jeg forsøger at højreklikke og vælge egenskaber, heller via filer og egenskaber. Jeg kan komme ind i geneskaber for enkelte filer, men ikke mapperne - er der nogen der kan hjæple mig med HVORFOR...?

Med venlig hilsen

Jesper

PS: Der er flere installationsprogrammer som stopper på halvvejen, startede med Office 2003 ogradering til SP2 - nogen ideer...?

XP med SP2... Office 2003 SB

Accepteret svar
Fra : tukols

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-04 21:52

A: Gå ud i tilføj fjern programmer.
B: Afinstaller SP2
C: Genstart
D: Se om problemer stadig er der.

Har du ingen problemer efter afinstallering af SP2, så er det her problemet ligger. SP2 er ikke så godt gennemarbejdet fra MS side endnu. (Så må du afvente at MS har "løst" dette problem- som en af mange med SP2)

Er problemet der stadig, så skriv igen.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : peque

Dato : 14-10-04 23:01

Tja - har installeret flere maskiner med SP2 og alle er crashed på en eller anden måde - men hvis man tager en "ren" manskine og installer opdateringer kører den kanon bagefter - tror det har noget med at alle de andre opdateringer ikke fungerer sammen med SP2 på en eller anden måde - men hver i sær virker de kanon

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 15-10-04 05:46

POPUP linien i SP2 ,har hos mig,givet en forklaring på de probl der har været i forb med SP2.Netbank,Google search OSV

Godkendelse af svar
Fra : jemagnussen

Dato : 29-10-05 11:39

Tak for svaret tukols.