/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
spansk dance musik
Fra : xodeus
Vist : 1420 gange
100 point
Dato : 14-10-04 16:24

Hej. Jeg leder efter noget fedt spansk dance musik, helst med en god vokal, da det er til vores nye cafe i byen. Vil bare høre nogle kunstnere og titler.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 14-10-04 17:10

Jeg kan stærkt anbefale Paulo Conte Concerti.....Perfekt til cafe. Samt Paris Combo. (det er dog fransk)
Hvis du er intreseret, så sæt mig på msn trinethk@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 14-10-04 17:12

Noget helt andet er, hvis jeg må spørge! ? Er du/i intreseret i at havde live musik ? så kender jeg et par gode bands ;) sig endelig til

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 15-10-04 09:39

Hej trine. Jeg har nu kigget lidt på kunstneren, men han er lidt for stille. Vi har masser af sådan noget musik i forvejen. VI leder efter det mere ungdommelige når vi skal holde selskaber for de unge, så lidt dance musik med spansk vokal. Og mht. live musik så har vi bare ikke pladsen til det. I selve lokalet er der plads til 40 gæster, men allerrede når der er 25 er der virkelig tryk på...

Accepteret svar
Fra : nett2

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-04 13:28

Hej xodeus! Jeg og min kone bor i Spanien og lytter til spansk musik hele dagen. Vi har 2 emner du bør lytte til, men du er nød til at hører dem nogle gange. Den første er David Bisbal, han er kåret som årets stemme. Den anden er en gruppe, som kalder sig La Oreja De Van Gogh ( Van Gogh´s øre ). Her er naturligvis mange andre, men disse 2 bliver man, når man har lyttet til dem nogle gange, afhængige af. Held og lykke.
Ronni

Kommentar
Fra : nett2

Dato : 15-10-04 13:36

Hej Igen! Jeg glemte at sige, hvis du forsøger med David Bisbal så prøv at søge hans titel nummr Buleria, fra albummet Buleria ( Buleria er navnet på en dans).
Ronni

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:52

Tak for svaret nett2.