/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor finder jeg brætspillet "seqensee" ?~
Fra : perhapsnot
Vist : 662 gange
49 point
Dato : 22-07-02 23:25

Hej ng !!! er der nogen der kan hjælpe mig med at finde spillet. det er udgået af produktion. det består af et bræt med spillekortsymboler, spillekort, og røde, grønne og blå brikker. på forrrhånf tak mvh Phs

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 59 point
Dato : 22-07-02 23:52

Øh, hvis du mener spillet "Seqence" har jeg et forslag...:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00000IVAK/ref=ase_avsearch-toyasin-20/102-1020609-9164966

Håber du kan bruge svaret...

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-07-02 00:02

Hej Koenkarla
Man sætter kun noget til formodet svar hvis man mener man har et svar
og det du skriver kan vel næppe kaldes for et svar.
Til perhapsnot
vær lige sød at afvise svaret fra Koenkarla
så andre kan komme til med et formodet svar
MVH Brian
PS-du kan selfølgelig altid vælge en kommentar som svar også

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-07-02 09:51

Dette er jo beviset på at briani er kandu's politimand.
Nu behøver jeg ingengang bevise, at det IKKE kun er mig han jagter og forsøger at få sat på plads. Han leverer meget fint beviset ovenfor, mere er der ikke at sige til dette, da beviset taler helt for sig selv.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-07-02 10:41

Til Zonker
Helt ærlig syntes du selv at det formodet svar for oven er iorden?

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 23-07-02 12:50

Undskyld, men er det ikke bare en lille BAGATEL om det er skrevet under det ene eller det andet.

Kommentar
Fra : Koenkarla

Dato : 23-07-02 15:43

Undskyld mange gange da

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 23-07-02 15:44

Sikke en flok pointjæger, det er meget i gider.i latterliggører jer selv,men man kan vel snart ikke vente andet hos sådan en flok,men det er sikkert små drenge der sidder derude og leger???

Godkendelse af svar
Fra : perhapsnot

Dato : 23-07-02 20:43

Tak for svaret Jon.
Så fik jeg hul på "bylden" jeg har søgt og søgt i laaaaang tid. TAK for hjælpen. der hvor du henviste til hedder det SEQUENCE den udgave jeg har set er fransk og hed sequensee. engelsk eller fransk jeg er tosse glad alligevel. mvh phs.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 25-07-02 19:27

Tak for point'ne PHS....

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen