/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Prosonic TV
Fra : alkyrix
Vist : 3796 gange
20 point
Dato : 14-10-04 13:00

Hej.
Jeg ved ikke lige helt om det er her jeg skal skrive, men nu prøver jeg.
Jeg har sådan et gammelt lorte Prosonic tv og jeg fatter ikke lige helt hvordan man søger kanaler på det, jeg kan godt komme ind i søgefunktionen, men jeg ikke skifte imellem uhf og alle de forskellige der, så jeg har kun ca. halvdelen af min kanaler..ret træls...håber der er en eller anden der ligger inde med en manual, eller ved hvor på nettet der er en eller bare lige ved det...
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 14-10-04 13:04

Nu findes der jo 100vis af Prosonic TV...Hvilke mærke, tommeantal etc. er det? Hvor er det købt( Hvis du kan huske det)

Moltov

Kommentar
Fra : alkyrix

Dato : 14-10-04 13:17

Øhh....der står et eller andet med model: ctv 28 cts og et eller andet neden under det som: 28 cts ftb...aner ikke lige hva det betyder men, det må da være et 28 tommer ihvertfald

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 14-10-04 13:53

menu knappen kan måske hjæpe dig (hvis du har sådan en fætter på din fjernbetjening). Prosonic plejer at være lette at indstille.

Kommentar
Fra : alkyrix

Dato : 14-10-04 14:19

nææ...der sker ikke rigtig mere end at jeg kan søge og alt det der man nu kan...men ikke skifte imellem uhf og alt det der...

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 30 point
Dato : 14-10-04 14:39

Det lyder som om noget er stået af mellem uhf-båndet og vhf-båndet. Fjernesynet burde selv kunne skifte mellem UHF og VHF. Du kan købe nye prosonic fjernsyn til ca. 1.000 kr og opefter, det skal du nok overveje inden du sender det rep.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 14-10-04 19:37

Jeg har et Prosonic TV der er ca. 2½ år gammelt som selv skifter mellem de forskellige bånd under søgning, nu ved jeg ikke hvor gammelt dit er, men kunne det tænkes at det fungerede med autosøg funktionen?

Kommentar
Fra : alkyrix

Dato : 16-10-04 22:53

hmm...det lyder vel rimeligt det der med at der er noget der er stået af..fordi mit tekt-tv virker hellere ikke...det har det ikke gjort i mange år..det kan jo godt ske at det hænger sammen med det...nederen...

...problemet er bare at man som studerende ikke har 1000 kr. ......

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 16-10-04 23:23

Så find en eller anden bix i nærheden af dig der sælger brugte tv og radio, der kan man tit få noget der er ret godt til ingen penge

Godkendelse af svar
Fra : alkyrix

Dato : 16-10-04 23:28

Tak for svaret fh1dk.

Kommentar
Fra : Nuggetrold

Dato : 11-08-05 23:00

Jeg har fået oplyst at der findes en eksta menu i prosonic og jeg leder efter den da jeg ved et tilfælde kom til at trykke på den og ændre ved en fejl i denne opsætning, jeg lider nu af samme problem som dig, indtil jeg finder denne ekstra menu igen.
MVH Nuggetrold